Beantwoord

Verbindingsproblemen in Eindhoven glasvezel

  • 24 October 2022
  • 27 reacties
  • 735 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Hoi @RobvT, fijn dat je op de Community hulp zoekt, dit is absoluut op te lossen! Omdat je bij de DrayTek Vigor 2132FVn geen Media Converter moet vooral het modem onderhanden genomen worden. Het lukte mij niet om een duidelijke oorzaak te vinden voor het probleem dat je ervaart. Zou je een fabrieks reset op het modem uit kunnen proberen: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik verwacht dat we hiermee een stapje dichterbij dé oplossing komen, hopelijk is het snel op te lossen!

Hoi Cal, ik heb de factory reset uitgevoerd. Tot nu toe gaat het goed (1 uur verder). Ik houd het in de gaten en kom weer hier terug als ik iets nieuws te melden heb.

Bedankt voor je hulp!

Rob

Hoi @RobvT, fijn dat je op de Community hulp zoekt, dit is absoluut op te lossen! Omdat je bij de DrayTek Vigor 2132FVn geen Media Converter moet vooral het modem onderhanden genomen worden. Het lukte mij niet om een duidelijke oorzaak te vinden voor het probleem dat je ervaart. Zou je een fabrieks reset op het modem uit kunnen proberen: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik verwacht dat we hiermee een stapje dichterbij dé oplossing komen, hopelijk is het snel op te lossen!

Hoi @Cal , vanaf 9:30 is het weer fout gegaan. De TV en het internet valt nu regelmatig uit voor langere periodes (30 seconden tot een paar minuten). Wat kan ik nog meer doen?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @RobvT, toch bedankt voor het checken van de reset. Ik heb je verbinding uitgeplozen en ben tot het besluit gekomen een monteur naar je toe te sturen om tot een oplossing te komen. Guidion neemt snel contact met je op voor het maken van een afspraak. Succes en voor nu een mooie dag toegewenst!

Reageer