Verbindingsproblemen Hendrik ido Ambacht?

  • 4 January 2024
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Beste,

 

Kan het zijn dat er ook een storing in Hendrik ido Ambacht is? Alle stappen zijn genomen maar geen resultaat. Alvast dank voor reactie.

 

Mgg

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Wvisser84nl 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bekend in Hendrik Ido Ambacht. Hoe dan ook, ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van onze diensten. Ik help je graag om dit op te lossen! Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem uit te meten, maar dit ziet er van deze kant gelukkig goed uit. Het modem is de afgelopen 56 dagen niet van de stroom geweest. Wil je deze op de volgende manier een herstart geven?

1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de 

meterkast) van de stroom.

2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en 

laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.

3. Wacht tot alles volledig is opgestart.

4. Controleer of de diensten weer werken.

 

Daarnaast hoor ik graag welke stappen je zelf al hebt ondernomen. Op die manier kan ik gerichter op zoek naar de juiste oplossing!

Bekijk origineel

7 reacties

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Wvisser84nl 

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bekend in Hendrik Ido Ambacht. Hoe dan ook, ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van onze diensten. Ik help je graag om dit op te lossen! Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem uit te meten, maar dit ziet er van deze kant gelukkig goed uit. Het modem is de afgelopen 56 dagen niet van de stroom geweest. Wil je deze op de volgende manier een herstart geven?

1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de 

meterkast) van de stroom.

2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en 

laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.

3. Wacht tot alles volledig is opgestart.

4. Controleer of de diensten weer werken.

 

Daarnaast hoor ik graag welke stappen je zelf al hebt ondernomen. Op die manier kan ik gerichter op zoek naar de juiste oplossing!

Goedenavond, 

 

Dit is gedaan maar heeft niet geholpen.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Wvisser84nl, dankjewel voor het testen! Ik heb je abonnement en verbinding bekeken maar gelijk valt mij één ding op: het Internet abonnement wat gekoppeld staat aan jouw e-mailadres ligt niet in Hendrik-Ido-Ambacht. Hoe zit dit precies? Ik heb het modem bekeken van je abonnement die ik wel zie en hier staat het modem online zonder problemen. Ik ben dus benieuwd hoe het precies in elkaar steekt. Als het om een ander abonnement gaat, zet dan het klantnummer in je Community profiel. Ik hoop natuurlijk dat je inmiddels online bent!

Omdat ik voor mijn schoonzus aan het bemiddelen ben aangezien ik het idee krijg dat zij niet serieus genomen word. Want hoe kan het zijn dat je donderdag belt en vervolgens kunnen ze niets terwijl ze niet eens in de modem hebben gekeken vanaf de centrale. Word het doorgezet naar de technische dienst. Vervolgens belt ze de volgende dag weer om te horen te krijgen dat het nog wel 5 werkdagen kan duren. Dit kan toch niet!! Je zou voor je werk het internet nodig hebben.

Maar het werkt iig nog steeds niet. Dus ik weet ook niet precies hoe het zit. Want ik zelf woon in vlissingen dus ik kan het ook niet goed beoordelen van op afstand. Maar dat er geen internet is moeten jullie allemaal kunnen checken en dat word gewoon niet gedaan. Het word allemaal direct op een stapel gegooid.

Reputatie 7
Badge +16

Ontzettend attent van je dat je jouw schoonzus uit de brand wilt helpen, dat valt alleen maar te prijzen en toe te juichen! Jammer genoeg mogen wij geen privacygevoelige informatie delen met anderen dan de contractant of een toegewezen contactpersoon. Uiteraard willen we wel dolgraag meedenken maar dat gaat alleen als we een uitgebreide lijnanalyse kunnen doen en heen- en weercontact kunnen hebben met de persoon die het probleem ervaart. Omdat we nu niets kunnen meten, zijn we beperkt tot de basis-templates qua oplossingen. Kun je jouw schoonzus vragen om een communityprofiel aan te maken en het e-mailadres te gebruiken waarmee ze ook op Mijn Odido inlogt? Dan kan ik meteen voor haar aan de slag om het probleem te traceren en te herstellen! 

Reageer