Skip to main content

Verbindingsproblemen Glasvezel internet

  • 3 July 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Wij zitten nu al een aantal dagen zonder internet (en tv). Er is via Odido een monteur geweest die het probleem niet kon oplossen en verwees naar kan. Kunnen jullie nagaan of dit allemaal in gang is gezet. Ik ben zelf in het buitenland maar mijn vrouw en dochter zijn thuis zonder internet en tv. Hebben jullie een  ((tijdelijke) oplossing hiervoor? Hoor het graag. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @scheffersmarco1, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben weer de externe netwerkbeheerder ingeschakeld. Er wordt dan ook zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Reageer