Verbindingsproblemen Glasvezel Doetinchem

  • 26 October 2022
  • 29 reacties
  • 455 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1

Hi @tciaga, dankjewel voor de aanvulling! Ik snap jouw keuze dan ook volledig. Als jouw contract tot het eind van dit jaar doorliep, dan maakte ik hier met liefde een vergoeding voor aan. Aangezien jouw contract stopt per 11-11-2022, kan ik geen vergoeding aanmaken voor de rest van de maand november en voor december. Mocht deze datum nog verschuiven, dan maak ik graag voor de dagen die hier buiten vallen nog een extra vergoeding aan. Ik wil het namelijk helemaal netjes met je afsluiten. 

Maar mijn contract loopt ook tot eind dit jaar? Dus ik moet nog 2 maanden betalen. Tenzij jullie het contract ontbonden hebben (en dus niets meer in rekening brengen).

Reputatie 7

Hi @tciaga, excuses voor de verwarring! Ik heb er nog een keer met een collega naar gekeken en je hebt helemaal gelijk. Je zou een afkoopsom krijgen, maar ik heb er zojuist voor gezorgd dat je deze niet gaat krijgen. Zo betaal je dus niet voor de rest van november en heel december. Is het zo helemaal helder voor je? 😊

Reputatie 1

Hi @tciaga, excuses voor de verwarring! Ik heb er nog een keer met een collega naar gekeken en je hebt helemaal gelijk. Je zou een afkoopsom krijgen, maar ik heb er zojuist voor gezorgd dat je deze niet gaat krijgen. Zo betaal je dus niet voor de rest van november en heel december. Is het zo helemaal helder voor je? 😊

Bedankt voor het regelen. Ik vroeg me af of jullie het contract maandelijks opzegbaar kunnen maken van mijn vrouw, die heb ik pas in september overgezet naar TM. Maar nu Thuis en mijn abo wegvalt is het een stuk minder interessant geworden.

 

Indien het niet zo mis was gegaan bij TM Thuis dan waren we nog gewoon klant gebleven. Hoor graag of jullie haar contract om kunnen zetten naar maandelijks opzegbaar zodat we een betere deal voor haar kunnen regelen.

Reputatie 7

Hi @tciaga, ik heb jouw verzoek meteen overlegd met een andere collega! Dit kunnen we jammer genoeg niet in orde maken. Het contract van jouw vrouw staat los van wat wij samen hebben afgesproken en technisch is het niet mogelijk om dit door te voeren - sorry. Maar weet dat ze altijd aan kan kloppen als ze ergens hulp bij nodig heeft, dan help ik haar meteen verder. 

Reageer