Diner connectie ligt eruit sinds 5-12-2023 omstreeks 1u30 (ongeveer).
Diner connectie ligt eruit sinds 5-12-2023 omstreeks 1u30 (ongeveer).
En alles is wederom online.
Hoi Odido,
Zag pakweg hetzelfde (ook Dordrecht), en sindsdien is vlan 640 er niet meer. Hebben jullie zonder melding wat werkzaamheden uitgevoerd? Ik vraag me de laatste tijd wel af wat jullie zo achter de schermen aan het doen zijn.
In de nachtelijke uren worden er vaak updates doorgevoerd, dit kan door zowel de netwerk beheerder als Odido zijn. Deze mogen echter geen invloed hebben op het functioneren de volgende ochtend.
In de nachtelijke uren worden er vaak updates doorgevoerd, dit kan door zowel de netwerk beheerder als Odido zijn. Deze mogen echter geen invloed hebben op het functioneren de volgende ochtend.
Ja, ik begrijp dat er gedurende de nacht vaak updates gedaan worden.
Ik haal ongeveer de verwachtte snelheid. Telefoon doet het ook.
TV nog niet geprobeerd. Dat zou ook via vlan 300 moeten lopen. Maar had toch een linkje met vlan640 aangemaakt. Dat laatste ligt nu om onbekende reden plat?
Ik vraag me gewoon af. Uitfasering van het oude IPTV platform?
Kijk, als iets een STORING is prima. Dat kan gebeuren. Maar ‘gewoon’ brengen alsof een internetverbinding enkel voor tijdens de daguren is, gaat ook te ver. Als er updates worden uitgevoerd, dan dient een ISP dat vooraf te communiceren en niet een betalende klant waar ODIDO als bedrijf van leeft en op draait, zonder verbinding te zetten.
Of bepaalt men nu de werktijden van de Nederlandse bevolking als zijnde van 07:00 tem 23:00 ?
Ik heb sinds vanochtend geen verbinding meer. Kriig wel een (ander) ip adres dan voorheen maar kan van mijn cisco router zijn gateway niet pingen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.