Goede dag,
Al sinds gisteravond kan ik geen verbinding maken met internet via WiFi. Al meerdere keren de stappen doorlopen zoals hier aangegeven maar het mag niets baten. Ik had wel verwacht dat het voor vanmorgen wel opgelost zou zijn, maar ook dat is helaas niet gebeurd.
Nu werk ik thuis en moet veelvuldig videobellen. Dit doe ik nu via mijn T-Mobile mobiel abonnement (het heet ‘Onbeperkt GB NL’ maar ik heb wel een limiet van 5GB+1GB per dag, goeie marketing), wat kwa snelheid absoluut niet toereikend is. Ook heb ik hier een daglimiet van 5GB en 1GB aanvuller op, dus ik vraag me af of en hoe ik het eind van de dag ga redden. Ik probeerde hier gisteravond al iemand telefonisch over te spreken (30min in de wacht toen gestopt), vanmorgen (20min in de wacht toen moest ik naar een afspraak) en nu weer (ondertussen 15min in de wacht maar ik blijf hangen dit keer).
Ik vind het eerlijk gezegd merkwaardig dat ik na zoveel tijd niemand aan de lijn krijg? Ik zou dus graag iemand willen spreken om:
- te achterhalen wat er aan de hand is
- een oplossing te bedenken voor het probleem dat ik zo niet kan werken, dat ik tenminste tot dit probleem opgelost is voldoende en snel internet via T-Mobile mobiel heb.
Ik hoor het graag,
Jérôme