Beantwoord

Verbindingsproblemen Beverwijk

  • 7 November 2023
  • 76 reacties
  • 2890 Bekeken


Toon eerste reactie

76 reacties

Waarom krijg ik geen code voor onbeperkt internet?

Ik wacht ook al bijna een half jaar op de afronding van mijn aansluiting, behalve mooie praatjes gebeurt er weinig.

 

Reputatie 1

Ik wacht ook al bijna een half jaar op de afronding van mijn aansluiting, behalve mooie praatjes gebeurt er weinig.

 

Daar zou ik een nieuw topic voor aanmaken, hier hebben we het over de storing. ik begrijp uw frustratie wel.

Reputatie 1

Waarom krijg ik geen code voor onbeperkt internet?

Heeft u contact gehad telefonisch met de klantendienst?

Welk nummer van Odido bellen jullie?

0800-0092

Er is nog steeds geen internet.  Zou om 11:45 opgelost zijn!!!

Reputatie 3

Er is nog steeds geen internet.  Zou om 11:45 opgelost zijn!!!

Nee goed lezen, de werkzaamheden mbt herstel zouden vanaf +/- 1145 beginnen. 

Reputatie 4

UPDATE: monteur is ongeveer rond 11:45 op locatie dus @Sylver84 zat er niet ver naast. Ik snap de consternatie over het ontbreken van updates en het idee dat een monteur gedurende 3 uur onderweg is, maar vergeet niet dat de monteur met drukte op de weg te maken heeft. 

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Pin me er niet op vast dat dit elk uur of elke paar uur is. Zodra ik wat zinnigs kan melden, doe ik dat meteen.

Beste Jason,
Misschien is het een idee om klanten wel regelmatig updates te geven, je kweekt dan veel meer begrip voor de situatie. Vertel of de monteur eruit komt, apparatuur vervangen moet worden, meld zelfs als er nog geen voortgang is
Vriendelijke groet,
Paul
P.s. Ik heb mijn abonnement in oplevering uiteindelijk maar geannuleerd omdat ik, ondanks toezeggingen, niet op de hoogte werd gehouden betreffende een kruising in mijn kabel. Ik had wellicht meer geduld en vertrouwen gehad als ik geweten zou hebben waarom het herstel zo lang duurt.
 

Reputatie 1

UPDATE: monteur is ongeveer rond 11:45 op locatie dus @Sylver84 zat er niet ver naast. Ik snap de consternatie over het ontbreken van updates en het idee dat een monteur gedurende 3 uur onderweg is, maar vergeet niet dat de monteur met drukte op de weg te maken heeft. 

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Pin me er niet op vast dat dit elk uur of elke paar uur is. Zodra ik wat zinnigs kan melden, doe ik dat meteen.

Hi Jason, 

Is er ongeveer zicht op hoe groot het probleem is en wat de verwachte oplostijd is?

Is er enige zicht wanneer storing is verholpen.?

Reputatie 1

Jammer dat er verder totaal geen updates meer zijn nu. Ik zit al de hele dag op een hotspot op mijn telefoon te werken. Dat het een groot probleem is kan ik wel begrijpen maar hou ons in ieder geval op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16


Update [07-11-2023/14:00] Onderzoek is nog gaande met alle betrokken partijen. Op locatie is ook nog niet alles afgerond.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: monteur is ongeveer rond 11:45 op locatie dus @Sylver84 zat er niet ver naast. Ik snap de consternatie over het ontbreken van updates en het idee dat een monteur gedurende 3 uur onderweg is, maar vergeet niet dat de monteur met drukte op de weg te maken heeft. 

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Pin me er niet op vast dat dit elk uur of elke paar uur is. Zodra ik wat zinnigs kan melden, doe ik dat meteen.

Beste Jason,
Misschien is het een idee om klanten wel regelmatig updates te geven, je kweekt dan veel meer begrip voor de situatie. Vertel of de monteur eruit komt, apparatuur vervangen moet worden, meld zelfs als er nog geen voortgang is
Vriendelijke groet,
Paul
P.s. Ik heb mijn abonnement in oplevering uiteindelijk maar geannuleerd omdat ik, ondanks toezeggingen, niet op de hoogte werd gehouden betreffende een kruising in mijn kabel. Ik had wellicht meer geduld en vertrouwen gehad als ik geweten zou hebben waarom het herstel zo lang duurt.
 

Ik snap niet waar de oproer vandaan komt qua updates. Zoals ik meermaals heb aangegeven, plaats ik enkel iets wanneer het een zinnige update betreft. Daarin probeer ik elk uur wat los te weken. Als dat er echter niet is, plaats ik pas iets wanneer jullie er daadwerkelijk wat aan hebben. Anders is het vullen om het vullen en daar heeft niemand iets aan. Bedankt voor het begrip!

Reputatie 1

Ik snap niet waar de oproer vandaan komt qua updates. Zoals ik meermaals heb aangegeven, plaats ik enkel iets wanneer het een zinnige update betreft. Daarin probeer ik elk uur wat los te weken. Als dat er echter niet is, plaats ik pas iets wanneer jullie er daadwerkelijk wat aan hebben. Anders is het vullen om het vullen en daar heeft niemand iets aan. Bedankt voor het begrip!

Gewoon negeren, zoals het nu bijgehouden word is het voor mij prima. Het gaat er niet sneller door gaan door de monteurs lastig te vallen.

Reputatie 7
Badge +16

Voor een ieder die nog op een vouchercode wacht: ik wil met jullie afspreken dat ik deze vanaf nu per privébericht wil toesturen. Plaats hieronder een reactie en geef aan of je een BEN of Odido simkaart gebruikt, dan regel ik per direct een voucher. Als ik niet binnen 10 minuten reageer, probeer dan (hoe lastig ook) geduldig te blijven. Ik snap de frustratie 1000 procent en doe echt mijn uiterste best, maar harder lopen dan de partijen waarvan wij afhankelijk zijn, gaat niet. 

Reputatie 1

@Jason van Odido ik snap wel waar de oproer vandaan komt.

Ik ben er na 14 weken jammergenoeg aan gewend geraakt om helemaal geen terugkoppeling te krijgen, ondanks dat het door IEDERE medewerkers wordt beloofd.

En vandaag mijn enige vrije dag in 2 weken en dan wil ik gewoon tv kijken. Maar met een ouder model tv kun je dat wel vergeten.

Reputatie 3

@Jason van Odido ik snap wel waar de oproer vandaan komt.

Ik ben er na 14 weken jammergenoeg aan gewend geraakt om helemaal geen terugkoppeling te krijgen, ondanks dat het door IEDERE medewerkers wordt beloofd.

En vandaag mijn enige vrije dag in 2 weken en dan wil ik gewoon tv kijken. Maar met een ouder model tv kun je dat wel vergeten.

Hier iig een link om een deel van je probleem op te lossen.
https://www.hellotv.nl/?gclid=CjwKCAiA3aeqBhBzEiwAxFiOBq8DqyxuM0_sLuLnpvOh-LgZsqsWJWgW0Beu5N7Y6984LFqkxeYFyRoCC0UQAvD_BwE

Acute storingen is trouwens onmacht

Reputatie 1

Voor een ieder die nog op een vouchercode wacht: ik wil met jullie afspreken dat ik deze vanaf nu per privébericht wil toesturen. Plaats hieronder een reactie en geef aan of je een BEN of Odido simkaart gebruikt, dan regel ik per direct een voucher. Als ik niet binnen 10 minuten reageer, probeer dan (hoe lastig ook) geduldig te blijven. Ik snap de frustratie 1000 procent en doe echt mijn uiterste best, maar harder lopen dan de partijen waarvan wij afhankelijk zijn, gaat niet. 

Hey Jason, ik zou graag een Odido voucher willen. Wachttijd telefonisch is niet te doen.

Succes met de storing!

Ik heb weer internet.  Postcode1946

Reputatie 1

Ik heb weer internet.  Postcode1946

Te vroeg gejuichd. Valt weer uit 😄

Reputatie 7
Badge +16

Het lukt nog niet helemaal merk ik; sorry all! Ik blijf het najagen en zit er bovenop vanuit Webcare.

Voor een ieder die nog op een vouchercode wacht: ik wil met jullie afspreken dat ik deze vanaf nu per privébericht wil toesturen. Plaats hieronder een reactie en geef aan of je een BEN of Odido simkaart gebruikt, dan regel ik per direct een voucher. Als ik niet binnen 10 minuten reageer, probeer dan (hoe lastig ook) geduldig te blijven. Ik snap de frustratie 1000 procent en doe echt mijn uiterste best, maar harder lopen dan de partijen waarvan wij afhankelijk zijn, gaat niet. 

Hoi Jason, kan je mij een Odido voucher opsturen?

Ik heb weer internet.  Postcode1946

En weer weg😕

Reputatie 4

UPDATE: monteur is ongeveer rond 11:45 op locatie dus @Sylver84 zat er niet ver naast. Ik snap de consternatie over het ontbreken van updates en het idee dat een monteur gedurende 3 uur onderweg is, maar vergeet niet dat de monteur met drukte op de weg te maken heeft. 

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Pin me er niet op vast dat dit elk uur of elke paar uur is. Zodra ik wat zinnigs kan melden, doe ik dat meteen.

Beste Jason,
Misschien is het een idee om klanten wel regelmatig updates te geven, je kweekt dan veel meer begrip voor de situatie. Vertel of de monteur eruit komt, apparatuur vervangen moet worden, meld zelfs als er nog geen voortgang is
Vriendelijke groet,
Paul
P.s. Ik heb mijn abonnement in oplevering uiteindelijk maar geannuleerd omdat ik, ondanks toezeggingen, niet op de hoogte werd gehouden betreffende een kruising in mijn kabel. Ik had wellicht meer geduld en vertrouwen gehad als ik geweten zou hebben waarom het herstel zo lang duurt.
 

Ik snap niet waar de oproer vandaan komt qua updates. Zoals ik meermaals heb aangegeven, plaats ik enkel iets wanneer het een zinnige update betreft. Daarin probeer ik elk uur wat los te weken. Als dat er echter niet is, plaats ik pas iets wanneer jullie er daadwerkelijk wat aan hebben. Anders is het vullen om het vullen en daar heeft niemand iets aan. Bedankt voor het begrip!


Beste Jason,
Soms willen mensen weten wat de verwachting van het herstel van een storing is om besluiten te kunnen nemen. Denk bijvoorbeeld aan dat thuiswerkers toch maar naar kantoor komen, en wellicht oppas moeten regelen. Stel je geeft online les, geef je studenten vrij of wacht je nog even? Etc.
Vriendelijk groet,
Paul
 

 

Reageer