Skip to main content

Ik heb geen verbinding met internet en tv in postcodegebied 3814.

Een storing melden via andere kanalen van Odido is vrijwel onmogelijk (zeker buiten kantooruren), dus plaats ik het maar hier. Meer mensen die hier last van hebben? En belangrijker nog, kan Odido hier wat aan doen op korte termijn?

Voor de goede orde: alles is goed aangesloten en alles is gereset voor de zekerheid.

Groet, Martijn

Goedemorgen @Martijnk88, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

We hebben op het moment geen algemene problemen met onze diensten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij geen problemen ervaart. Check onze website om de meest voorkomende situaties op te lossen: https://www.odido.nl/service/producten/internet/oplossingen.

Wil het daarmee niet lukken, wil je dan een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik mee in je verbinding!

 


Reageer