Skip to main content

Sinds maandag T mobile klant.... Sinds 00:30 ligt het internet eruit... Unlimited for a day geactiveerd op mijn T-Mobile mobiel abbo, ik neem aan dat jullie deze kunnen Crediteren? Zijn er meer mensen met een storing of is het alleen mij?

En ja, alle apparatuur is juist en correct geïnstalleerd, eigen modem eraf gehaald T-Mobile Zyxel modem eraan geprikt en die geeft net zo goed een rood wereld bolletje. Huawei converter gereset.

02:31 storing verholpen, waarom is de storing niet gemeld bij lokale storingen? En dan bij deze het verzoek om de 3,50 voor de Unlimited bundel te crediteren/bundel direct laten vervallen. 

02:31 storing verholpen, waarom is de storing niet gemeld bij lokale storingen? En dan bij deze het verzoek om de 3,50 voor de Unlimited bundel te crediteren/bundel direct laten vervallen. 

Hoi @Pudding94 , welkom bij de community. 

Alleen grotere netwerk verstoringen worden op de site geplaatst. Er kan altijd, en zeker 's,'nachts, gepland onderhoud zijn op een pop locatie. Dat kondigen ze niet individueel aan. Je hebt een consumenten lijn zonder SLA. Pas bij een downtime van 12 uur is er sprake van een wettelijke vergoeding.