Ik heb vanaf de overstap van Vodafone thuis naar t mobile thuis al meerdere keren per maand storing. De oplossingen die jullie geven lukken niet. En het opzeggen ook niet. Want ik heb nog een half jaar contract. Belachelijk veel storingen. En niet een goede oplossing komen. Wat kan ik er nog meer aan doen? Wie kan mij helpen dit op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Steeltje,
Erg vervelend als het allemaal niet werkt. Je geeft aan dat je een paar keer per maand een storing heb. zou je kunnen vertellen wat er dan aan de hand is ? branden de lampjes op het modem nog het zelfde ? heb je DSL of Glasvezel ? wat hebben ze allemaal geprobeerd ?
Wat je kan doen is even monitoring instellen voor je verbinding. op deze manier kan je het ook makkelijk aantonen bij T-Mobile. zie ook https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/downtime-happens-get-notified-283501
Erg vervelend als het allemaal niet werkt. Je geeft aan dat je een paar keer per maand een storing heb. zou je kunnen vertellen wat er dan aan de hand is ? branden de lampjes op het modem nog het zelfde ? heb je DSL of Glasvezel ? wat hebben ze allemaal geprobeerd ?
Wat je kan doen is even monitoring instellen voor je verbinding. op deze manier kan je het ook makkelijk aantonen bij T-Mobile. zie ook https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/downtime-happens-get-notified-283501
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.