Kun je de network terminal (ONT = het witte converter kastje dat tussen het aansluitpunt en het modem hangt) resetten, alsjeblieft? Ik vermoed dat deze simpelweg nog niet de nodige push gekregen heeft.
Hey
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Hey
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Hey
- het WAN lampje brandt continue groen
- Op de ONT branden alle lampjes op PON na die staat uit.
- LOS knippert snel
Alvast bedankt voor het meekijken.
Ik heb het meteen doorgezet naar onze techneuten. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht. To be continued...
Ik heb het meteen doorgezet naar onze techneuten. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht. To be continued...
Nou had jou collega het over een Unlimited Internet voucher, hoe werkt dat dan? Ik had geloof ik doorgegeven dat ik wel een Ben telefoon abonnement heb, werkt dat daarmee?
Ik weet niet wat voor magie jullie precies gedaan hebben, maar kwam zojuist thuis en zag dat ik weer internet heb. En werkt weer top zoals het hoort. Dank jullie wel voor de service.
Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt zoals het zou moeten! Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.