Skip to main content

@ColinDK Behoudens enkele uitzonderingen, is iedereen verder online. Dat betekent natuurlijk niet dat we stilzitten. Sorry dat het bij jou nog niet werkt!

Kun je de network terminal (ONT = het witte converter kastje dat tussen het aansluitpunt en het modem hangt) resetten, alsjeblieft? Ik vermoed dat deze simpelweg nog niet de nodige push gekregen heeft.

@Jason zojuist ONT uit en aangezet en heb daarna ook de modem nog is helemaal uitgezet en weer aan. Alleen werkt het helaas nog steeds niet. 

Hey @ColinDK, ik kijk graag mee naar je verbinding. Zal je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten, alvast bedankt!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Hey @ColinDK, ik kijk graag mee naar je verbinding. Zal je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten, alvast bedankt!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Hey @Tommie

  1. het WAN lampje brandt continue groen
  2. Op de ONT branden alle lampjes op PON na die staat uit. 
  3. LOS knippert snel

Alvast bedankt voor het meekijken.


@ColinDK bedankt voor je snelle reactie! 

Ik heb het meteen doorgezet naar onze techneuten. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht. To be continued...


@ColinDK bedankt voor je snelle reactie! 

Ik heb het meteen doorgezet naar onze techneuten. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht. To be continued...

@Tommie Ok bedankt voor het doorzetten, maar nu zit ik dus voorlopig zonder internet tot het is opgelost neem ik aan. 

Nou had jou collega het over een Unlimited Internet voucher, hoe werkt dat dan? Ik had geloof ik doorgegeven dat ik wel een Ben telefoon abonnement heb, werkt dat daarmee?


@ColinDK ik heb je een privébericht gestuurd met daarin de vouchercode en de uitleg!


Ik weet niet wat voor magie jullie precies gedaan hebben, maar kwam zojuist thuis en zag dat ik weer internet heb. En werkt weer top zoals het hoort. Dank jullie wel voor de service. 🙏🏻


@ColinDK Onze techneuten hebben soms wel magische trucjes achter de hand! ✨

Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt zoals het zou moeten! 😄 Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan. 


Reageer