Ik heb problemen met het kijken van youtube. Mijn zoon kan al weken geen League Of Legends spelen in zijn vrije tijd. Websites laden met regelmaat vertraagd in.
Ik heb al contact opgenomen met jullie maar het lijkt er op dat ik niet serieus genomen wordt.
Mijn 1e mail is nooit beantwoord. Klantenservice negeert het probleem. Ik moet maar continu wachten en het is al inmiddels 3 weken.
Als dit zo door gaat ga ik overstappen. Ik betaal voor uw glasvezel internet dus verwacht ook dat het tenminste redelijkerwijs werkt.
Ik ben op zoek naar iemand van de technische dienst of een ander dat mij kan helpen met dit probleem.
Zie mijn mail voor bijlagen. Hoop dat iemand het nu wel leest.
Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hi @NS2024, welkom op onze Community!
Het is niet toegestaan om Odido in je naam te hebben staan. Daarom heb ik je naam aangepast.
Goed dat je hier een topic over bent begonnen. Ik zoek dit graag voor je uit. Graag ontvang ik een aantal testen om dit voor je te onderzoeken. Zou je de onderstaande testen willen uitvoeren en hier met mij willen delen? Alvast bedankt.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Ping test bekabeld.
De computer of laptop dient bekabeld aangesloten te zijn op het modem, een speedtest van een tv of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.
Zorg ervoor dat alleen de computer of laptop aangesloten is op het modem. Koppel alle andere apparaten los.
Specificaties van het gebruikte modem/router tijdens de problemen en uitvoeren van de test.
Speelt het probleem de hele dag door of alleen op bepaalde momenten van de dag
Is het apparaat (de betreffende client) aangesloten op de 2.5 Gbit/s Lan poort of een 1 Gbit/s Lan poort
Deel de resultaten van een ping test naar 8.8.8.8, alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg.
Ping 8.8.8.8
Windows command prompt; ping -n 1000 8.8.8.8
Linux/Mac terminal; ping -c 1000 8.8.8.8
Deel de resultaten van een ping naar de first hop, dit is het tweede adres wat je ziet in een traceroute. Alleen een screenshot van de Ping statistics is genoeg.
Vind de first hop (de tweede regel, geel omlijnd op de screenshot)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.