Skip to main content

Helaas sinds 12:00 vandaag geen internet meer.

Rode lampje sol ( of los? ) knippert 1 keer per seconde rood.

Meerdere malen het kastje stroomloos gemaakt.

Maar helaas geen resultaat.

Melding gemaakt bij de servicedesk.

Nu wachtend op 2de lijn support. 

Alle kabels ook al los en weer aangesloten zonder resultaat. Iemand nog ideeën? 

Zo mega drukke werk week. En nu halve dag al niks kunnen doen…

Kids zo thuis en geen tv of internet. Het gaat gezellig worden denk ik....

Welkom op onze community! @gasemans 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik kan mij voorstellen dat je hier van baalt. Ik kijk graag met je mee of er al meer bekend is! 

Ik ben direct gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik lees dat er op dit moment geen verbinding is tussen het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) en de wijkcentrale. De technische dienst zal dit samen met de netwerkbeheerder voor je oplossen. 

Tot die tijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online! 

Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik de code gelijk naar je toesturen. Laat je mij weten of je dit wil? 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta voor je klaar! 

Hé teresa.

Een voucher zou erg fijn zijn.

Zowel m'n vrouw als ik hebben odido abonnement. 

Is het mogelijk op 2 te krijgen? 

Zodat de hotspot op beide geactiveerd kan worden? 

Dit ivm ik of m'n vrouw die niet altijd thuis zijn.

Dat het tussen mij en de wijk kast zit had ik ook inderdaad al een vermoeden van.

Maar dit is wel een fijne tussentijdse oplossing.

Gasemans

@gasemans Heel erg bedankt voor je begrip. 

Tuurlijk, ik heb de vouchercodes meteen naar je toegestuurd! 

Mocht ik nog iets kunnen doen, laat je het dan weten?

@Teresa van Odido Dank je wel. (Vooral namens 2 kids)

Voor de rest wachten we de komende dagen even af hoe het loopt om de verstoring verholpen te krijgen. 

Reageer