Skip to main content

Beste mensen 

ik heb een vraagje ik heb nu de originele modem van jullie maar ik ben zelf fritz box gewend en wil graag er weer 1 aan sluiten vanaf eind van deze maand heb ik ook alleen nog maar internet van jullie omdat de kids toch alleen netflix en de rest van die streaming onzin kijken nu is mijn vraag mag ik gewoon een fritzbox aansluiten in plaats van de t-mobile modem ?

 

 

met vriendelijke groet

Hi @Mike84lm , 

Het staat je vrij om een ander modem aan te sluiten ipv van het T-Mobile modem. 

Alleen als je iets van ondersteuning wilt zal T-Mobile altijd vragen om hun modem aan te sluiten 😉

 


@Mike84lm 

Let er op dat bij gebruik van een eigen modem er geen vaste telefonie van T-mobile zal werken, het instellen is vrij simpel enkel het T-mobile profiel selecteren.


heel erg bedankt ja ik heb vanaf eind van de maand alleen nog maar internet bij t-mobile want gebruikte de tv en telefonie toch niet 


Goedemiddag @Mike84lm, welkom op de Community! Ik voeg me volledig bij wat @TechRacing93 en @Waqqas al hebben gezegd! 😊👍

Check voordat je jouw Fritzbox aansluit ook nog even het superhandige topic van Hidden: Je eigen modem bij T-Mobile Thuis. Daar staan alle links die doorverwijzen naar de topics waarin wordt uitgelegd hoe je wat aansluit. Veel plezier en mocht je straks toch weer TV en/of Vast Bellen willen toevoegen aan je abonnement, log dan in op je persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Veel internetplezier! 💻🎡


Reageer