Sinds vandaag brand er een rode wereldbol op mijn zyxel t54 en heb ik geen internet. Odido geeft aan dat er geen storing is op mijn postcode (Tilburg). Ik heb al geprobeerd de kabels te vervangen en ook resetten werkt niet. Is er wellicht toch een of andere storing of is het iets anders? Ik hoor graag van jullie.
Hoi
Maar weer even een bump naar boven. Van het weekend nog een aantal keer geprobeerd om het allemaal weer werkend te krijgen met een powerflip. Helaas geen succes. Connection lampje blijft knipperen.
Hai
Even een paar dagen gewacht om hier een update te geven. Maar het werkt allemaal weer, blijkbaar was er iets mis gegaan met het installeren van de nieuwe ONT. Het activeren was niet goed gegaan. Klopt het dat ik compensatie krijg op mijn volgende rekening? Al met al heeft het een maand geduurd voordat alles weer in orde was. Ik hoor het graag.
Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.