Skip to main content

Hallo allemaal, sinds vannacht viel de internet opeens uit. Heb ook een rood wereldbolletje op mijn router.

Is er een storing?

Locatie Den Haag

Hallo @AdvancedGamer 

Betreft dit een DSL of glasvezel aansluiting?

Je zou in je Odido account kunnen kijken onder meer bij storingen of er een storing bekend is voor jouw adres. Heb je de modem en/,of mediaconverter ook voor even van het stroom gehaald?

Bij glasvezel controleer ook of de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router loopt.

Ik heb een DSL aansluiting.

Heb het al van het stroom gehaald zonder succes.

@AdvancedGamer er is een algemene storing op de community bekend, heb je ook in je Odido account bij storingen gekeken?

Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Zal het doen :)

Ja je hebt gelijk er is inderdaad een storing :/

Hoi, het is zogenaamd opgelost maar de storing is teruggekomen?

Hoi @AdvancedGamer, de verbindingsproblemen in Den Haag zijn nog niet opgelost: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Netbeheerder KPN is druk bezig met het vinden van een definitieve oplossing. Zodra we wat zinnigs kunnen melden, hoor je het meteen! Sterkte in de tussentijd. 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Ja! Ik ben inderdaad klant van Ben.

Bedankt in ieder geval dat jullie mij zo tegemoet wil komen, dit verzacht de pijn wel in ieder geval ;)

Hey @AdvancedGamer, ik heb je zojuist een vouchercode toegestuurd! 

Hey @AdvancedGamer, ik heb je zojuist een vouchercode toegestuurd! 

Bedankt je bent een held! Nu kan ik nog een beetje aan mijn studie werken :)

Reageer