Skip to main content

vast internet (+tv), sinds 1.5 week, geen signaal

• 14 November 2024
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

• is een nieuwe Poster

vast internet (+tv)  constant storingen sinds 1.5 week, geen signaal.  En wat nu?

15 november 2024

Hi ​@Cris1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de DSL-lijn niet stabiel is. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd om dit te onderzoeken. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling gevne? Alvast bedankt. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Cris1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de DSL-lijn niet stabiel is. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd om dit te onderzoeken. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling gevne? Alvast bedankt. 

• is een nieuwe Poster
  • 15 november 2024

Beste Tommy, bedankt voor jou reactie,  en snelle actie. Top, ik ga een afspraak inplannen met de monteur voor de instabie DSL-lijn. Zeker, ik laat het weten zodra het is opgelost. Goed weekend.

• is een nieuwe Poster
  • 19 november 2024

De melding van de monteur zojuist:

'Gemeten met Argus, heel slechte koper verbinding,met sparemodem ook uitgeprobeerd, snelheid schommelt van 12mbn, naar 21 mb'.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Cris1, ik zie de terugkoppeling van de monteur inderdaad terug. Vrij weinig dat wij er nog aan kunnen doen.

Ook lees ik dat je graag over wilt naar glasvezel en dat het ook al naar binnen gebracht is. Dan kun je inderdaad een migratie aanvragen, dit kan via Mijn Odido!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen