Skip to main content

vast internet (+tv)  constant storingen sinds 1.5 week, geen signaal.  En wat nu?

Hi ​@Cris1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de DSL-lijn niet stabiel is. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd om dit te onderzoeken. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling gevne? Alvast bedankt. 

Beste Tommy, bedankt voor jou reactie,  en snelle actie. Top, ik ga een afspraak inplannen met de monteur voor de instabie DSL-lijn. Zeker, ik laat het weten zodra het is opgelost. Goed weekend.

De melding van de monteur zojuist:

'Gemeten met Argus, heel slechte koper verbinding,met sparemodem ook uitgeprobeerd, snelheid schommelt van 12mbn, naar 21 mb'.

Hey ​@Cris1, ik zie de terugkoppeling van de monteur inderdaad terug. Vrij weinig dat wij er nog aan kunnen doen.

Ook lees ik dat je graag over wilt naar glasvezel en dat het ook al naar binnen gebracht is. Dan kun je inderdaad een migratie aanvragen, dit kan via Mijn Odido!

Reageer