Is er een storing momenteel? Geen internet op het moment postcode 2033
Glasvezel verbinding, herstart modem en mediaconverter lost niks op.
Getest met bekabelde verbinding en wifi. Modem geeft ook al aan dat er geen verbinding is.
Geen WAN ip.
Is er een storing momenteel? Geen internet op het moment postcode 2033
Glasvezel verbinding, herstart modem en mediaconverter lost niks op.
Getest met bekabelde verbinding en wifi. Modem geeft ook al aan dat er geen verbinding is.
Geen WAN ip.
En al iets nieuws te melden anders dan we zoeken de stoorzender?
Dit is dag 4 !! en nog steeds is het antwoord nee we zoeken nog, en ja een monteur sturen zou problemen snel op kunnen lossen maar dat doen we lekker niet.
En nog erger inmiddels krijg ik te horen nee we hebben geen updates meer te melden sinds maandagmiddag !!!!
Wat is dit voor een organisatie die zo met klanten om gaat? Wel de maandelijkse kosten verhogen maar service ho maar.
En maar nieuwe klanten werven met flinke welkoms kortingen maar bestaande klanten lekker in de kou laten staan. Echt top bezig t-mobile niet thuis ( ja idd niet thuis want thuis heb ik geen internet)
hoi
Wat je doet is het bumpen van je topic. Dat is niet de bedoeling op een forum. Een moderator heeft je al aangegeven dat dit probleem oplossen tijd kost.
Leuk dat ze dat aangeven maar na bijna 4 dagen nog steeds geen ander antwoord dan we zijn bezig en in het ticket al 2 dagen geen update meer vind ik reden om te klagen en dus doe ik dat ook gewoon of je dat nou leuk vind of nier.
Zolang tmobile zich blijft verschuiven achter we zijn bezig en verder niks doet of geen updates geeft blijf ik er om vragen. Zo kan de iedereen die overweegt tmobile diensten af te nemen zelf een afweging maken of ze op basis van feiten wel in zee willen gaan met dit bedrijf.
Nou ik hoop niet dat
Bizar dat is eigenlijk het enige wat ik er nog over kwijt wil. Zal mij benieuwen of t-mobile ooit hog van plan is dit op te lossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.