Is er een storing momenteel? Geen internet op het moment postcode 2033
Glasvezel verbinding, herstart modem en mediaconverter lost niks op.
Getest met bekabelde verbinding en wifi. Modem geeft ook al aan dat er geen verbinding is.
Geen WAN ip.
Is er een storing momenteel? Geen internet op het moment postcode 2033
Glasvezel verbinding, herstart modem en mediaconverter lost niks op.
Getest met bekabelde verbinding en wifi. Modem geeft ook al aan dat er geen verbinding is.
Geen WAN ip.
Goedemorgen
Hallo
Staat er ook niks vermeld in je T-Mobile account onder storingen? Welke lampjes branden of knipperen op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?
Power en LAN branden en POS knippert.
UTP gaat idd van converter naar WAN poort.
Er staat niks vermeld onder mijn account na inloggen.
PON of LOS knippert? Iig is het een probleem buitenshuis.
En fijn buiten huis joepie nu dan gaan we het mee
maken hoelang de ellende gaat duren.
Bijzonder dat de boel ineens uitvalt op ene zondag als er geen ellende plaats vind in de straat of in de buurt met werkzaamheden.
Gebeld met de klantenservice en ow ja er is idd een probleem in Haarlem sinds 9:56 en ja de telefoontjes komen binnen maar wanneer we actie gaan onder nemen ja geen idee de storing is nog pas nieuw.
En ja nee het staat niet op de site tsja tsja.
Lekker bezig.
Helaas nog geen oplossing en bellen met t-mobile helpt ook niet.
die zeggen alleen maar ja er is een storing en ja technische mensen zijn ermee bezig. Toen ik zei er zou een monteur gestuurd worden was het ineens owja ja die is er al.
Geloof het niet helemaal.
Helaas nog geen oplossing en bellen met t-mobile helpt ook niet.
die zeggen alleen maar ja er is een storing en ja technische mensen zijn ermee bezig. Toen ik zei er zou een monteur gestuurd worden was het ineens owja ja die is er al.
Geloof het niet helemaal.
En idd nog niks gefixed en de mededeling ja vandaag lossen we het niet meer op we kijken morgen weer verder…. What the floep?
Webcare zegt dat er iemand de boel verstoord maar dat ze niet kunnen vinden wie en dat het zoeken ks naar een spelt in een hooiberg….
Je zou denken aangezien het eigen apparatuur is en geen KPN dat ze de boel doormeten en voila poortje gevonden welke de boosdoener is en los trekken maar.
Mijn baas zal blij zijn met het data verbruik morgen met alle zoom meetings.
Hoi
Ik hoop oprecht dat het nu snel opgepakt wordt voor je!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Alleen al als ik jullie bel krijg ik al een sms dus das vast optie 1. Bellen naar 25 mensen (mobiel) moet ook vlot kunnen want wie heeft er nou geen mobiel.
Tevens heeft niemand contact met mij gezocht dus welke contact poging, ik weet van mijn buren dat ook niemand contact met hun heeft gehad (meerdere huizen). Dus sorry maar ik vind dit echt een zwakte bod.
En op zondag zijn er geen monteurs is ook raar, dus bij tmobile als we echt wat is heb je in het weekend gewoon pech?
Dan verwacht je op maandag morgen vroeg een monteur die meteen aan de slag gaat maar helaas zit nog steeds zonder internet.
En nee ik heb geen tmobile / ben of tele2.
Dus ik ben gewoon de klos, handig voor mensen die thuis werken en dus geen internet hebben.
Wanneer denken jullie dit probleem opgelost te hebben want dit kan zo niet langer?
In het weekend worden alleen storingen op 'core network' niveau behandeld door een NOC en storingsdienst.
Als je in een t-mobile winkel een prepaid simkaart haalt dan kan de unlimited voucher ook daarop worden geactiveerd.
En ja het is maandagmorgen dan zijn de winkels dicht…
Ik hoor liever van T-mobile wanneer ze denken dit op te lossen.
Je hebt gelijk, de meeste t-mobile winkels gaan om 12:00 open, maar sommige waren gisteren ook open.
De technische dienst heeft een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen waarna de storing of opgelost is of een oplospartij is aangestuurd. Dus als je vandaag nog unlimited internet wilt is het regelen van die sim echt nog wel nuttig.
Ik zal idd maar een sim only kaart gaan halen en de kosten ervan op tmobile gaan verhalen helemaal als zoals je zegt de oplos tijd 5 dagen kan zijn. Met de manier waarop het momenteel gaat verbaasd het mij niks als dit 5 dagen gaat duren.
Geen probleem, ik weet als medeklant natuurlijk niet wat men speciaal voor jou in gang hebben gezet, maar de ervaring van andere cases op het forum is zoals ik beschreef.
De dagen dat je geen internet had worden gecrediteerd, de unlimited vouchers zijn kosteloos alleen de simkaart moet je of hebben of zelf aanschaffen. Deze kun je natuurlijk weet als reserve op de plank houden in een worst case scenario dat er nog een keer daar behoefte aan is.
Het zou zo fijn zijn men zou reageren met een status update anders dan ja we moeten iedereen bellen en monteur zou sneller zijn maar doen we kenenlijk niet.
Enige wat de helpdesk zegt is er staat een taak open bij de back office en ineens ben ik de enige met het probleem. En als ik dan vraag hoe en wat hangen ze gewoon op….
Echt hoor hier wordt ik furieus om.
Zo een slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik weet dus nog steeds niks maar men hangt gewoon op.
ik ben voor mijn werk afhankelijk van internet, mijn studerende kind ook maar tmobile zegt van alles en nog wat en elke keer weer en ander verhaal.
En ja tuurlijk een storing is mogelijk maar ben dan eerlijk en zeg ja meneer we hebben 5 dagen de tijd om wat te gaan doen en ja helaas pech.
Ipv gister zeggen s’ morgens we zijn er druk mee bezig. Dan begin van de middag roepen monteur is gestuurd. Dan ‘s avonds roepen ja nee de mensen die de verbindingen moeten meten zijn naar huis.
Dan vanmorgen hier op forum zeggen ja lastig is dat we veel mensen moeten bereiken om te achterhalen waar het probleem zit. En dan nu als ik bel ben ik de enige met een probleem en staat het bij de backoffice en is er nog niks gedaan.
Wat is het nou? Ik wil weten waar ik aan toe ben niet wat er in sprookjesland ergens in de toekomst misschien een meer gaat gebeuren.
Je moet je verwachtingen wel afstemmen op het product wat je afneemt. Er is op consumenten internetlijnen van een paar tientjes per maand geen SLA. Daarvoor heb je zakelijke internet diensten maar dan betaal je voor een 1Gb lijn paar maand een paar honderd euro.
Dat er in zo'n technische keten iets mis kan gaan is logisch en daarom is er de unlimited internet vouchers een heel mooi alternatief. Natuurlijk niet perfect, maar met honderdduizenden abonnees gebeurt er natuurlijk altijd overal wel iets, dus is dit een directe oplossing om weer online te zijn.
Nu moet je maar afwachten en vertellen ze sprookjes.
En dan hadden ze ook kunnen zeggen meneer als u even naar een van onze winkels gaat kunnen wij u ook met een pre paid sim u unlimited internet bieden. Maar nee enige wat ze mij vertellen is ik zie dat u geen abonnement heeft dus jammer maar helaas.
Zou tmobile sieren als ze die zouden vergoeden gezien de manier waarop ik voor de gek wordt gehouden maar goed.
Hi
Hallo Tmobile,
Nog steeds zit ik zonder internet en nog steeds krijg ik alleen maar te horen het ligt bij onze backoffice.
ik zou nu toch wel graag een echte update ontvangen mbt hoe en wanneer jullie dit gaan oplossen. Dit is inmiddels de derde dag die we in gaan zonder internet.
Langer dan een week is echt compleet onacceptabel en wel een hele hele hele slechte reclame voor tmobile. Geen service wel downtijd en kostenverhogingen.
Geen nieuwe updates te melden? We zijn weer een dag verder en nog geen internet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.