Skip to main content

Hoi.

Ik heb nog een ‘oud’ 50 MB abonnement, met vaste telefoon en 5 euro korting want ook mobiel abonnement. Dat kost sinds begin dit jaar €31,62

Dan lijkt de upgrade naar 100 mb voor 35 euro (min 5 euro voordeelkorting icm mobiem abbo) en telefonie (2,87 per maand) een kleine verbetering van kosten/snelheid. (32,87 voor 100 MB) en een half jaar voor 10 euro minder, én een nieuw modem.

Maar als ik de snelheid wil aanpassen als bestaande klant kom ik in een 100 mb verbinding die 40 per maand kost mét de korting van 5 euro.

Raar eigenlijk.

Hallo @Jeroforum 

Dan kan kloppen omdat T-Mobile zijn diensten over het eigen netwerk levert en ook over het KPN netwerk.

Via het eigen netwerk zijn de kosten 35 euro voor 100 Mbps exclusief klantvoordeel en via het KPN netwerk is dat 45 euro exclusief klantvoordeel.

dit is hetzelfde voor nieuwe en bestaande klanten 

Hallo @Jeroforum 

Dan kan kloppen omdat T-Mobile zijn diensten over het eigen netwerk levert en ook over het KPN netwerk.

Via het eigen netwerk zijn de kosten 35 euro voor 100 Mbps exclusief klantvoordeel en via het KPN netwerk is dat 45 euro exclusief klantvoordeel.

dit is hetzelfde voor nieuwe en bestaande klanten 

Toch begrijp ik het niet helemaal. De kosten van 45 euro komen voort uit mijn huidige abonnement als ik de snelheid wil verhogen.

De kosten van 30 euro komen uit een check met postcode-huisnummer. Dan zou een nieuwe aanvraag ook nog betekenen dat er in de wijkcentrale een fiberpatch wordt omgelegd van een KPN router naar een t-Mobile router??

@Jeroforum 

Volgens mij ben je momenteel aangesloten via het KPN netwerk maar het eigen netwerk is ook beschikbaar bij jou waar de kosten minder zijn.

In je My T-Mobile account onder abonnementen bij internet wijzigen zal je een optie zien om te migreren naar het T-Mobile netwerk.

Reageer