Hallo allemaal. Ik heb een vraag, of ik binnen T mobile van DSL internet naar glasvezel ga krijg ik een nieuwe modem bijvoorbeeld Zyxel T54? Ik heb momenteel een Zyxel T50.
Hallo
Nee, je behoudt de Zyxel-T50, de overstap van DSL naar glasvezel kan je zelf regelen in je My T-Mobile account.
Voor de installatie van glasvezel moet er een monteur langs komen.
Nou, ik heb net de overstap gemaakt van DSL naar glasvezel en ik vraag me alleen af of ik de T54 krijg omdat het een nieuwer model is en WiFi 6 heeft
De Zyxel-T50 is nog een prima router die nog wel een tijdje mee kan, ik had gelezen van een moderator dat dit ook te maken heeft met de voorraad. Misschien dat je later wel een nieuwere router kunt krijgen.
Ik zou echter liever een T54-modem hebben, omdat deze wifi 6 heeft. Ik kan zelf kopen en verbinden, toch?
Wat bedoel je met zelf kopen en verbinden, een eigen router of versterker? Dat kan.
Je kunt de T54 niet kopen bij T-Mobile.
Ik koop van iemand, niet in T mobile. Ik wil een privérouter Zyxel T54 kopen, omdat ik deze niet van T mobile naar glasvezel zal ontvangen
Volgens mij zal het wel werken als die ook van T-Mobile is.
Natuurlijk zal het werken, want waarom niet. Het is alleen jammer dat T mobile me deze router niet zal geven, en ik moet bij de T50 blijven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.