Skip to main content

Vandaag is een monteur van Guidion langsgeweest voor het installeren van een modem t.b.v. onze overstap van KPN naar Odido voor internet en tv. Bij zijn vertrek werden er helaas nog geen diensten geleverd. Volgens de monteur zou er een melding gedaan worden en hij verwachtte dat e.e.a. in de loop van de dag opgelost zou zijn. Toen wij deze avond belden naar Odido, kwam daar de melding 'net' binnen. Als ik verhalen van oud-lotgenoten lees, bekruipt mij de angst dat dit nog een langdurig verhaal kan worden. Ik vraag Odido de melding met spoed op te pakken. Zoals velen werken wij deels thuis en dit is echt een vervelende start van onze Odido-beleving. Graag hoor ik ook hoe Odido gaat compenseren en wat er gedaan kan worden om tijdelijk bereikbaar te blijven (ik las over tijdelijke kaarten t.b.v. een hotspot).

Van harte welkom bij Odio en op onze community! ​@A-M-B 

Oprecht sorry dat je nog niet aan het genieten bent van onze diensten. Dit is niet hoe een oplevering hoort te gaan. Uiteraard help ik je graag verder, zodat je binnenkort heerlijk geniet van Internet + TV! 

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem, wil je nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen opnieuw met je meekijken! 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen met je mee! Daarnaast stuur ik je alvast een Unlimited vouchercode in een privébericht, zodat je in ieder geval weer online bent.  


Dag Teresa, de gegevens zijn zojuist aangevuld.


Hi ​@A-M-B, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de melding inderdaad bij ons binnen is en dit direct is doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan hier verder mee aan de slag voor je! Ik heb de prioriteit van de melding direct voor je verhoogd en zodra er een update is, laten we dit aan je weten! Mocht je meer vouchers nodig hebben, dan kan je dit altijd laten weten. Ik regel dit met liefde voor je! 


Bedankt voor je reactie, hopelijk is het snel opgelost. Ik heb nog geen vouchercode ontvangen, klopt dat?


Klopt ​@A-M-B, Nora vroeg of het nog nodig was. Geen zorgen, ik stuur je bij deze een nieuwe via een privébericht!


Ik had die van Teresa ook niet ontvangen, vandaar mijn vraag...  Bedankt!


Reageer