Beantwoord
Upnp optie zichtbaar maken bij T-Mobile Thuis televisie
Hallo mede forumleden en T-Mobile,
gister ben ik van start gegaan met mijn T-MObile thuis abbo met TV.
Ik moet zeggen dat ik qua het modem en dan vooral de Wifi zeer tevreden ben nadat 3 andere providers daarin echt ruk waren.
Wel vraag ik me 2 zaken af.
1: Ik zie nog een Vodafone schil. Wordt dit nog geupdate?
2: Is het mogelijk de upnp optie zichtbaar te maken? Dat werkt net ff wat makkelijker dan elke poort handmatig configureren.
gister ben ik van start gegaan met mijn T-MObile thuis abbo met TV.
Ik moet zeggen dat ik qua het modem en dan vooral de Wifi zeer tevreden ben nadat 3 andere providers daarin echt ruk waren.
Wel vraag ik me 2 zaken af.
1: Ik zie nog een Vodafone schil. Wordt dit nog geupdate?
2: Is het mogelijk de upnp optie zichtbaar te maken? Dat werkt net ff wat makkelijker dan elke poort handmatig configureren.
Beste antwoord door Sander
Wij hebben de titel wat aangepast, zodat het meer de lading dekt van jouw vraag. Dan kunnen andere klanten het topic ook beter terugvinden.
Raar dat je nog Vodafone ziet in het menu. Kun je hier een fotootje van maken? Even van de stroom halen zou het moeten verhelpen.
Wat betreft universal plug 'n play zou dit al standaard aan moeten staan. Sommige apparaten hebben wellicht nog een portforward nodig. Dan kan je hier terecht voor verdere uitleg:
DSL Huawei
Glasvezel Draytek
Bekijk origineelRaar dat je nog Vodafone ziet in het menu. Kun je hier een fotootje van maken? Even van de stroom halen zou het moeten verhelpen.
Wat betreft universal plug 'n play zou dit al standaard aan moeten staan. Sommige apparaten hebben wellicht nog een portforward nodig. Dan kan je hier terecht voor verdere uitleg:
DSL Huawei
Glasvezel Draytek
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.