Download speed is altijd gewoon goed 900mb Upload speed is max 200mb.
Guidion monteur 1: Ik kan dit niet oplossen dus ik maak een ticket voor kpn.
Kpn Monteur: maakt foto van de kast geeft aan dat internet weg gaat voor half uur en daarna werkt alles prima.
Uiteindelijk zitten we 1 dag zonder internet die monteur belde ook niet of geen nacontrole.
Ik moet zelf weer t-mobile bellen want ik heb geen internet nu geven ze aan dat er weer een guidion monteur moet komen.
Guidion monteur 2: Internet werkt weer maar upload speed is nog steeds niet opgelost wat heeft die monteur van kpn dan gedaan? hij kan het ook niet oplossen dus laat me raden weer een kpn monteur moet langs komen?
Nu denk ik echt hoeveel monteurs moeten er komen voordat het probleem wordt opgelost want dit slaat echt nergens op elke dag moet ik zelf er achterna zodat mijn upload speed wordt opgelost nu zeggen ze dat ik na 2-3 werkdagen weer een afspraak moet maken met de kpn monteur.
monteur heeft gewoon op eigen laptop getest met niks anders verbonden aan de router.
krijgt ook max 200mb upload speed. dus ik weet niet wanneer dit wordt opgelost en het lijkt alsof ik constant zelf contact moet opnemen zodat het wordt opgelost.
Bladzijde 3 / 4
@GS1905GS zou je voor mij nog één keer een volledige test willen doen? Onze techneuten hebben je laatste verzoek afgekeurd omdat er geen volledige test aanwezig was. Zou je deze stappen goed kunnen volgen en de screenshots hier willen delen? Dan zet ik het door naar onze techneuten!
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Hoezo moet ik telkens testen en opnieuw foto's sturen vorige week maandag heb monteur heb getest en gebeld tmobile en hun moeten checken waarom dat mijn uploadsnelheid zo laag is en schommel onder uur van 500 naar 600 700 en nooit boven 900
Tommie ik stuur je privé bericht daar staat monteur raport dat is ook een bewijs hij heb alles checkt screenshot lukt niet heb teksten kopiëreerd opgestuurd
@GS1905GS ik zag je bericht voorbij komen.
Onze techneuten hebben de speedtesten bekeken en deze zijn niet goed uitgevoerd, ook niet door de monteur. Om toch het onderzoek door te zetten moet ik je opnieuw vragen om de test volledig uit te voeren. Graag alle screenshots in het topic delen, dan kan ik het persoonlijk voor je doorzetten!
Hoi tommie ik heb screenshot gemaild naar klantenservice
@GS1905GS bedankt voor je snelle actie!
Ik heb het nogmaals doorgezet naar onze techneuten. Ze gaan voor je aan de slag, hopelijk hebben zij de ideale oplossing!
Bedankt tommie ik wacht op reactie van techneuten
Ik snap er echt niks meer van nu is het vroeg in de dag opgelost maar uiteindelijk later op de dag echt gewoon veel te traag
Ik wacht al 2 maanden voor een oplossing ook uploaden problemen en me ping was eerst 6 en dat is ook schommelen ook telkens 6 tot 11 ping. zelfs mijn tante heb dsl internet ping 8 zij heb stapiele verbinding dan mij terwijl glasvezel zogenaamd stapiele verbinding is ik vraag me af waarom is internet snelheid en ping niet stapiel telkens verschillende factoren horen we het ligt aan pop wijkcentral en niemand controleert het. modem geeft aan wan poort 1000mb ik gebruik utp cat 8 mijn laptop is gaming ook poort 1000mb dus het kan niet aan mij liggen dat zegt Guidion monteur ook het ligt aan T-Mobile en open dutch fiber moet checken 2 keer moest ik foto's sturen en bewijzen er veranderd niks het wordt niet gekeken
De upload speed is nog steeds 200mb er was weer een monteur langs gekomen maar heeft niks verholpen.
@Gurlerkaratas het onderzoek is in volle gang. Ik houd je op de hoogte zodra ik hier meer over weet!
Hoi vorige week is buiten en binnen monteur geweest bij mij van open dutch fiber en monteur zei dat aansluitpunt signaal goed is. Alleen mediaconveter en patchkabel is niet goed die moeten vervangen worden geef door aan tmobile heb ik gedaan ik wacht al een week en heb net gebeld klantenservice ze zeggen is niks bekend bij een terwijl ik vorige week doorgeven. En nu hoor ik wat ervaart u ik zeg uploadsnelheid is traag daarom is monteur gekomen van open dutch fiber en die zegt mediaconveter en patchkabel moet vervangen. Doe is een speedtest wat voor onzin vraagje. Ik moet nieuwe ont en kabel krijgen. Speedtest is zelfde trage upload
Hey @GS1905GS, bedankt voor je update.
Het is inderdaad gek dat de monteur geen terugkoppeling aan ons gegeven heeft. Ik heb nogmaals je ticket doorgezet met deze informatie en het vorige ticket. Hopelijk kunnen ze dit verder oppakken en wordt het eingelijk gefixt!
sinds gister is alles goed? ik weet niet wat er is verandert maar dit is gewoon goed
Super fijn dat het opgelost is @Gurlerkaratas, ik wens je een mooi zonnig weekend! Groetjes, Ishana
Ik heb een week odido, en precies hetzelfde probleem. Hiervoor was Tweak mijn provider, maar die hield ermee op. Ik had 1Gb up/down. Nu is de upload maar 500Mb. Er loopt hopelijk een onderzoek. Ik heb contact met de desk hierover. Kenmerk: 2352/65990253
Hey @Langevloei, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en er is op dit moment geen onderzoek gestart. Ik weet niet wat de desbetreffende collega gedaan heeft maar het is niet goed gegaan. Mijn excuses hiervoor. Mag ik je vragen om onze speedtest te doen?
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Daarnaast zie ik dat het Media Converter/ONT al meerdere dagen online staat en je een ietwat hoge demping hebt. Zou je een powerflip kunnne uitvoeren en kijken of dit al geholpen heeft?
Powerflip
Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
Wacht minimaal 10 seconden
Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
Controleer of de verbinding stabiel is.
Alvast bedankt voor alle moeite!
De naam van de helpdesk medewerker is Ruengelo.
De screenshot in mijn eerste post is het resultaat van de door u gevraagde test. (ik heb dit hele topic gelezen!) Ook screenshots van de Speedtest, Taakbeheer en ipconfig/all zijn vanmorgen reeds naar klantenservice@t-mobilethuis.nl gestuurd. (Bekabelde verbinding bewijs rechts onderin.)
Ik zal zo even powerflippen, als ik deze post heb geplaatst. Het valt te betreuren dat dit is opgelost bij Gurlerkaratas zonder de oplossing te weten.
Hey @Langevloei, bedankt voor je snelle reactie.
Ik zie inderdaad dat je met Ruengelo gesproken hebt, echter heeft hij niks doorgezet. Zou je alle screenshots die je naar het e-mailadres gestuurd hebt alsjeblieft hier kunnen delen? Dan kan ik het meteen voor je doorzetten namelijk. Ik heb namelijk precies nodig wat in de instructie staat om een onderzoek te kunnen starten.
Het leven is kort, zoals u al zei. Mijn menselijke uploadsnelheid is prima.
Ik heb besloten om een monteur aan te sturen in verband met de te hoge demping op het ONT. Je ontvangt binnen enkele minuten een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je ons alsjeblieft op de hoogte houden hiervan?
Kom voor elkaar.
Ik zag in de security log van de router dit staan:
en dan nog veel meer hetzelfde, gaat de hele dag door. Heeft dat invloed op het probleem?
@Langevloei een andere klant had toevallig ook issue's met zijn upload. Bij hem lag het aan de DDoS bescherming van het modem. Wellicht kun je daar eens naar kijken:
@Langevloei een andere klant had toevallig ook issue's met zijn upload. Bij hem lag het aan de DDoS bescherming van het modem. Wellicht kun je daar eens naar kijken:
DoS uitzetten - check
Nieuwe Mediaconverter installeren. - moet nog
Afspraak met monteur - afwachten bevestiging.
Wat vind je van die portscans en syn flooding? Dat is een vorm van DDoS aanval.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.