Beantwoord

uploadsnelheid gehalveerd

  • 17 December 2023
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Mijn uploadsnelheid op bekabeld internet is helaas maar 500mb/s in plaats van de hoogte van het abbonement. Nu zag ik dat hier wel vaker problemen mee zijn. Zou hier eens naar gekeken kunnen worden of dit ook bij mij het geval is. Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Nilsleers 18 December 2023, 12:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nilsleers, welkom op onze Community!

Dit lijkt inderdaad op het registratie issue van het ONT. Ik heb daarom direct het ONT opnieuw geregistreerd, als het goed is reboot het ONT vanzelf. Als alles weer volledig is opgestart zul je direct een verschil moeten zien in de uploadsnelheid. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het nu weer goed staat? Alvast bedankt.

Hi @Nilsleers, welkom op onze Community!

Dit lijkt inderdaad op het registratie issue van het ONT. Ik heb daarom direct het ONT opnieuw geregistreerd, als het goed is reboot het ONT vanzelf. Als alles weer volledig is opgestart zul je direct een verschil moeten zien in de uploadsnelheid. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het nu weer goed staat? Alvast bedankt.

 

Het is inderdaad verholpen nu en beide kanten hebben dezelfde snelheid. Bedankt voor het snel oplossen van het probleem! 

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Nilsleers, fijne avond nog! 

Reageer