Skip to main content

PC met de kabel aangesloten op de router. De uploadsnelheid is bijna exact de helft van wat het moet zijn. Op dit forum lees ik dat de ONT opnieuw registreren een oplossing kan zijn. Zou dat ook voor mij gedaan kunnen worden?

 

 

Hi @TheMrBooyah

Ik heb hem opnieuw aangemeld, kan je het nog een keer testen. 


Hi @TheMrBooyah

Ik heb hem opnieuw aangemeld, kan je het nog een keer testen. 

Hi @Sven-Odido ,

Nu werkt het naar behoren.

Vervolg vraag, ik heb de afgelopen 1,5 maand vaker met de klantenservice aan de lijn gehangen. 
2 Monteurs langs gehad en meerdere BO tickets aangemaakt.

Vanwaar dat het uitzoekwerk van mij vergt om deze simpele handeling te doen?


Hoi @TheMrBooyah, super fijn dat je weer op volle snelheid kan uploaden! 😃 Dit is een relatief nieuw probleem waar we tegenaan lopen en als je dit al 1,5 maand geleden hebt gemeld vermoed ik dat je een van de eerste bent die hier last van heeft gehad. De afgelopen weken hebben we een stuk meer ervaring en kennis met dit probleem op kunnen doen en inmiddels zijn we erachter gekomen dat een aantal aanpassingen in de configuratie de magische truc zijn.

Bij een volgende keer kunnen we dit daardoor heel daadkrachtig voor je aanpakken en voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe! 


Reageer