Skip to main content

Ben 1 maand klant. Het ging heel goed. 900 download en 800 up. Vandaag ineens storing gehad en na met jullie gebeld te hebben heb ik vrijwel geen upload. Onder de 1. De download is wel hoog, 800.

Kan dit worden opgelost? 

Hi @reidisabi, thanks voor je snelle reactie! De technische dienst zorgt ervoor dat de terugkoppeling van de monteur verder wordt doorgezet. Zojuist heb ik aan één van mijn collega's gevraagd of hij mij een status update kan geven, zodat ik dat aan je mee kan geven. Merci voor het mooie compliment, dat vind ik fijn om te lezen. Ik hoop je straks meer duidelijkheid te kunnen geven, zodat je weet dat er zeker niet niks gebeurt. Ik ga je op de hoogte houden en voer de druk op, beloofd! 


Ik heb helaas niet zoveel aan oogjes in het zeil houden, duimen en mij van updates voorzien.

Er moet gewoon iemand KPN bellen en zeggen dat ze naar die wijkkast gaan.

Mijn geduld begint op te raken en denk dat ik met hangende pootjes naar Ziggo terugga.


Ik heb KPN gecontact. Kreeg dit antwoord (er is dus nog niet eens een ticket naar hun uitgegaan vanuit T Mobile)

 

Geachte heer/mevrouw M...er.

Bedankt voor u bericht.

Wij hebben de werkzaamheden voor de aanleg van glasvezel op uw adres afgerond. Ook hebben wij geen storingsopdracht ontvangen over uw adres. Als uw provider aan geeft dat de netwerkbeheerder de storing moet verhelpen zullen wij vanuit hun een opdracht hier voor moeten ontvangen. Met deze opdracht gaan wij dan de aannemer aansturen om contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Wij willen u adviseren om hiervoor contact op te nemen met uw provider.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Valerie
Klachten team KPN Netwerk


Heel vervelend voor julie Lisa, ik begrijp dat je kennelijk niks kan doen en dat je op een of andere manier alleen kan volgen en mij informeren. Ik leef echt met je mee. Je werkt ook gewoon bij T Mobile en moet je aan de regels houden

Er is echter nog steeds totaal geen levering. ik voel me klote want ik krijg klachten van de school van mijn kind, van mijn werk/bedrijf.

Mijn verzoek is daarom: Please schakel KPN in, stuur een opdracht aub.

 


Hi @reidisabi, dankjewel voor het doorgeven! Ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen en ik baal echt dat ik je nog niet van een status update heb kunnen voorzien. Ik heb gisteren, zoals ik aangaf, gelijk mijn collega van de technische dienst aan de mouw getrokken om dit zo snel mogeljk door te zetten. Hier heb ik nog geen reactie op gekregen, maar ik doe mijn uiterste best dat dit zo snel mogelijk voor je gefixt wordt. Als ik zelf een ticket kon inschieten naar de netwerkbeheerder, dan had ik dat gedaan. 

Zojuist heb ik een extra notitie aan het onderzoek toegevoegd en ga ik maandag mijn collega's weer chasen, zodat ik dan hopelijk aan je kan doorgeven of de netwerkbeheerder hiervoor wordt/is aangestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak! 


Hi @reidisabi, zoals je weet heb ik een oogje voor je in het zeil gehouden! Ik ben heel blij dat Guidion vandaag bij jou langskomt. Graag wil ik je vragen om de update van dit bezoek in het onderstaande topic te plaatsen:

Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en gaat er niks door elkaar lopen. Ik spreek je daar graag verder en zal dit topic dan ook sluiten! 😊