Ben 1 maand klant. Het ging heel goed. 900 download en 800 up. Vandaag ineens storing gehad en na met jullie gebeld te hebben heb ik vrijwel geen upload. Onder de 1. De download is wel hoog, 800.
Kan dit worden opgelost?
Ben 1 maand klant. Het ging heel goed. 900 download en 800 up. Vandaag ineens storing gehad en na met jullie gebeld te hebben heb ik vrijwel geen upload. Onder de 1. De download is wel hoog, 800.
Kan dit worden opgelost?
Hi
Ik heb helaas niet zoveel aan oogjes in het zeil houden, duimen en mij van updates voorzien.
Er moet gewoon iemand KPN bellen en zeggen dat ze naar die wijkkast gaan.
Mijn geduld begint op te raken en denk dat ik met hangende pootjes naar Ziggo terugga.
Ik heb KPN gecontact. Kreeg dit antwoord (er is dus nog niet eens een ticket naar hun uitgegaan vanuit T Mobile)
Geachte heer/mevrouw M...er.
Bedankt voor u bericht.
Wij hebben de werkzaamheden voor de aanleg van glasvezel op uw adres afgerond. Ook hebben wij geen storingsopdracht ontvangen over uw adres. Als uw provider aan geeft dat de netwerkbeheerder de storing moet verhelpen zullen wij vanuit hun een opdracht hier voor moeten ontvangen. Met deze opdracht gaan wij dan de aannemer aansturen om contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Wij willen u adviseren om hiervoor contact op te nemen met uw provider.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Valerie
Klachten team KPN Netwerk
Heel vervelend voor julie Lisa, ik begrijp dat je kennelijk niks kan doen en dat je op een of andere manier alleen kan volgen en mij informeren. Ik leef echt met je mee. Je werkt ook gewoon bij T Mobile en moet je aan de regels houden
Er is echter nog steeds totaal geen levering. ik voel me klote want ik krijg klachten van de school van mijn kind, van mijn werk/bedrijf.
Mijn verzoek is daarom: Please schakel KPN in, stuur een opdracht aub.
Hi
Zojuist heb ik een extra notitie aan het onderzoek toegevoegd en ga ik maandag mijn collega's weer chasen, zodat ik dan hopelijk aan je kan doorgeven of de netwerkbeheerder hiervoor wordt/is aangestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Hi
Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en gaat er niks door elkaar lopen. Ik spreek je daar graag verder en zal dit topic dan ook sluiten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.