Ben 1 maand klant. Het ging heel goed. 900 download en 800 up. Vandaag ineens storing gehad en na met jullie gebeld te hebben heb ik vrijwel geen upload. Onder de 1. De download is wel hoog, 800.
Kan dit worden opgelost?
Ben 1 maand klant. Het ging heel goed. 900 download en 800 up. Vandaag ineens storing gehad en na met jullie gebeld te hebben heb ik vrijwel geen upload. Onder de 1. De download is wel hoog, 800.
Kan dit worden opgelost?
Hallo
Je zou even in dit topic :
kunnen kijken, vooral punt 3 kan van toepassing zijn. Als dit niet werkt, wil je dan aangeven wat je verder al geprobeerd hebt. Met deze gegevens kan een moderator je meestal verder helpen. De moderatoren reageren dan vanzelf.
Hallo
Je zou even in dit topic :
kunnen kijken, vooral punt 3 kan van toepassing zijn. Als dit niet werkt, wil je dan aangeven wat je verder al geprobeerd hebt. Met deze gegevens kan een moderator je meestal verder helpen. De moderatoren reageren dan vanzelf.
Huawei en router aan/uit gezet, kabels gechecked en met t mobile klante service alles doorgelopen.
Ok dank je. En is dat te verhelpen denk je?
Heb je GPON met een witte Huawei? Als het ook zo is dat er een verkeerde mediaconverter is aangesloten dan zou het probleem automatisch opgelost moeten zijn zodra diegene de verkeerde mediaconverter van het stroom haalt.
Ik hebeen witte huawei en een Zixel router. En heb ik zo'n media converter?
Maar het gaat dus mogelijk om iemand anders die het probleem veroorzaakt.
Maar het gaat dus mogelijk om iemand anders die het probleem veroorzaakt.
Oh, weet je ook wie?
Als klant kan ik dat niet zien
Nou ik heb het gezien, goedkoop is weer duurkoop. Ik ga naar KPN. Ik heb een bedrijf en mijn kind online school. Niks doet het en klantenservice doet weinig.
Kan je misschien ook eens een foto van je glasvezelaansluitpunt en Huawei ONT plaatsen in 1 foto en heb je die upload van 1 op meerdere apparaten zwel bekabeld als mobiel?
Hi
Nou zeg, nu heb ik een afspraak op de 18e, eerder kon niet.
Het is vandaag de 12e. En ik ben jarig.
Dus de hele week kan mijn zoon geen online les hebben, ligt mijn bedrijf stil heb ik geen TV en internet en zit ik hier met een wifi hotspotje te mailen.
Ik ben net 1 maand klant, heb net Ziggo weggedaan en heb er spijt van.
Ik eis dat er eerder een monteur komt. Ik heb klantenservice gebeld en gevraagd te bemiddelen.
Wat je zou kunnen doen is elke dag eens met Guidion contact opnemen en vragen of er misschien een afspraak is geannuleerd en of de monteur dan bij jou kan langskomen, het telefoonnummer is 088 2000 151.
Hi
Ze kunnen pas de 18e. Het is nu de 12e. Dat kan echt niet, ik heb internet nodig voor bedrijf, school. Kan er vandaag iemand komen aub?
De enigste die kan komen is Guidion. Helaas kan T-Mobile niet hun agenda inzien. Wel hebben moderators de mogelijkheid om om een voucher voor echt unlimited 4G data te geven. Heb je een T-Mobile of Tele2 simkaart dan kun je via een wifi hotspot toch altijd online zijn!
Als je voor je bedrijf echt zo afhankelijk bent van internet is het misschien handig om een zakelijke verbinding aan te schaffen. Daar zitten andere service levels op en ook zaken als een vast IP adres en een standaard 4G backup simkaart zodat zelfs bij uitval van de lijn e.e.a. blijft werken.
Ok, dank voor de info. Ik ga het aanvragen.
Hi
Beste Lisa,
Mag ik een 4G unlimited voucher. Ik heb nu een hele dure hotspot.
Hi
Dank je. heb er alleen niet zoveel aan denk ik. Ik zit bij Ben en zoon bij Lebara.
Heb gebeld met Guideon. Ze komen morgen, dat is fijn.
Dank voor alle aandacht en replies.
Hi
De monteur is geweest. Alles doorgelopen/vervangen en nu heb ik helemaal geen internet meer.
Er is een probleem in de wijk (Diemen) en KPN moet naar een wijkkast of zo.
Het schijnt dat als 1 iemand in de wijk die ook op mijn kabel zit, iets verkeerd doet of een ander kastje ophangt, niks meer werkt.
Afwachten dus.
Hi
Hoi Lisa, dank je. Alleen heb ik niet zoveel aan jullie technische dienst. Dit probleem gaat te ver volgens jullie technische dienst Guideon en jullie monteurs mogen niks doen van KPN. vandaar dat KPN ingeschakeld moet worden.
Kunnen jullie ze niet achter de broek aanzitten.
Ik heb indertrussen al gemerkt dat jullie een hele goede communicatie training hebben gehad met mooie schema's met empathie. Dat is heel prettig.
Maar er gebeurt helemaal niks.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.