Nu een paar uur later doet de verbinding helemaal niets meer. Op de ONT knippert het PON lampje.
En nu is de verbinding terug. De upload is inmiddels ook op orde.
https://www.speedtest.net/result/15531257939
We hebben de ONT opnieuw aangemeld, dat heeft het probleem opgelost
We hebben de ONT opnieuw aangemeld, dat heeft het probleem opgelost
Super, bedankt voor de snelle service!
Hi @Sven-Odido zou je dat ook voor mij willen doen aub? ik heb hetzelfde issue, zie mijn reactie in:
@Sven-Odido het geluk blijkt van korte duur . Inmiddels is de upload weer terug op de cap van 500Mbit. Is er iets in de infrastructuur dat dit automatisch teruggezet heeft?
Dit klinkt inderdaad als een infrastructuurprobleem, zonder te voorbarig te zijn. Ik wil graag het antwoord van @Sven-Odido afwachten, maar denk dat hier dan meer aan de hand is. Overigens blijft bij alle andere voorbeelden met re-registratie van de ONT de snelheid wel gewoon in orde.
Dit klinkt inderdaad als een infrastructuurprobleem, zonder te voorbarig te zijn. Ik wil graag het antwoord van @Sven-Odido afwachten, maar denk dat hier dan meer aan de hand is. Overigens blijft bij alle andere voorbeelden met re-registratie van de ONT de snelheid wel gewoon in orde.
De upload springt bij de speedtest echt razendsnel naar de 500 en komt dan niet verder.
Wellicht het opnieuw aanmelden van de ONT gewoon nog een keer proberen? Het werkte de eerste keer wel, alleen niet voor heel lang.
Hi @uiterlix, normaliter had ik het direct voor je gedaan, echter hebben we op dit moment een issue met het registratie systeem van onze ONT's. Dit werkt op dit moment niet en we zijn het aan het onderzoeken. Hopelijk hebben we eind deze week de fix!
Hi @uiterlix, normaliter had ik het direct voor je gedaan, echter hebben we op dit moment een issue met het registratie systeem van onze ONT's. Dit werkt op dit moment niet en we zijn het aan het onderzoeken. Hopelijk hebben we eind deze week de fix!
Duidelijk, pak je het zelf op zodra het systeem weer op orde is of moet ik dan nogmaals aan de bel trekken?
Trek volgende week maar nog een keer aan de bel @uiterlix. Als het opgelost is re-registreer ik jouw ONT!