Voorheen haalde ik met een 200-200 abonnement van Telfort via dezelfde netwerk producten makkelijk een upload van > 300 nu met T-Mobile thuis amper de 150.
Ik test dan bedraad rechtstreeks op de router. Het maakt niet uit of ik mijn eigen gebruik of de door T-Mobile geleverde.
T-Mobile wat kunnen we, of beter gezegd hoe is dit op te lossen ??
Hoor graag van u
Ik heb een nieuwe aanbieder gekozen, zonder overstap service. Nu krijg ik wel een mail van T-Mobile dat er een verzoek is van de nieuwe aanbieder om het abonnement op de geplande datum stop te zetten…
En als aanvulling dat zou de datum veranderen dat dit aangepast zou worden en ik geen dag zonder internet zou zitten.
Dit lijkt toch wel erg op de overstap service?
Het ziet er wel naar uit dat volgens de gestuurde mail’s het goed gaat verlopen.
Hi
En inmiddels is dat ook gebeurd na enkele uren offline werkt nu alles weer zoals het hoort. En blijf er een vreemd gevoel aan overhouden als ik de eerste speedtesten doe:
Kom er met mijn simpele verstand niet bij dat ondanks T-Mobile via KPN levert en alles van centrale tot in mijn meterkast niks is veranderd het nu is zoals het hoort. En zelf nog wat extra :)
6 monteurs aan huis en bijna een jaar later.
Ergens is er een spel tussen KPN en T-Mobile gaande zoals ik al eerder aangegeven had waar klanten de dupe van zijn.
Tot zo ver kon ik daar wel mee leven maar je bericht dat je de factuur in de gaten zou houden en het bedrag zou aanpassen ivm het eerder mogen weggaan schiet er ook bij in:
Graag zie ik nu een reactie en dat deze factuur zsm aangepast gaat worden.
Hi
Dankjewel voor de info en reactie. Inmiddels een mail gehad dat de creditering goed gekeurd is.
Blijf ik zelf wel nog met de vraag zitten wat je er zelf van vind dat de snelheden nu wel goed zijn….Zoals eerder geschreven blijf ik met een gemengd gevoel zitten over dit geheel.
Hi
Wanneer mag ik dit verwachten ? of gaat er toch nog iets mist in het digitale systeem ?
Goedemiddag
De afboekdatum is 22 mei. Binnen nu en 32 dagen zal het terug te betalen bedrag op je rekening worden overgemaakt. Houd alsjeblieft nog rekening met vijf werkdagen transactietijd tussen banken onderling.
Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord! Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community.
Maar vind het wel een vreemde gang van zaken. Er wordt ten onrechte een ontbindings vergoeding geind. En vervolgens mag je 2 maanden wachten op een creditering :(
Op 15 april mail gehad dat het bedrag goedgekeurd is om terug gestort te worden. Dat betekent dus dat ik in totaal ca 70 dagen op een ten onrechte geïncasseerde terugbetaling mag wachten.
Maar ja heb geen andere keus dan dit te accepteren.
Je snijdt een goed punt aan en ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Hopelijk krijgen wij binnenkort de mogelijkheid om zelf aanpassingen te doen in het credit-systeem. Dan zouden we een vergoeding wellicht direct of in ieder geval binnen een kortere termijn kunnen laten uitbetalen.
Voor jou dan mosterd na de maaltijd, maar we appreciëren je feedback - deze is altijd welkom! Nogmaals, sorry dat het allemaal zolang duurt en dat we je niet het abonnement hebben kunnen geven waar je op hoopte.
Mocht dit in de toekomst wel kunnen, dan heet ik je graag weer van harte welkom. Je bent natuurlijk sowieso altijd meer dan welkom op onze Community!
Ik lees op verschillende communities dezelfde problemen. Ik heb het probleem al meer dan een jaar maar niemand kan het klaarblijkelijk op lossen. Misschien moeten we allemaal contact zoeken met andere media waaronder Tweakers. Wanneer er niet meer druk gezet wordt gebeurt er niets. Nou misschien zeggen dat ze er mee bezig zijn. Dus geef aub aan iedereen door het probleem te melden bij andere publieke media.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.