Inmiddels 20 dagen sinds mijn eerste bericht, ben er wel klaar mee om mijn gezin continue te moeten helpen elke 10 minuten en het geklaag aan te moeten horen. Ik geef het tot dit weekend en anders ben ik klaar met de TV-dienst van T-mobile. Helaas want ben al sinds jaren tevreden over T-mobile (mobiel, tv, internet).
@Sander hebben jullie nog software ontwikkelaars nodig om dit op te lossen? Ik wil het wel een paar avonden of weekend wagen. Tegen een kleine vergoeding natuurlijk :P
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit meer dan 3 week moet duren.
Dag allemaal!
Ik kan iets meer achtergrondinformatie geven. Apple heeft iets aangepast bij Apple TV waardoor de app niet meer kan connecten (binden) met het MAC adres van het apparaat. Als je de privacy options uit hebt staan kan onze app geen verschil meer zien tussen de verschillende Apple TV's wat resulteert in een foutmelding. Daarom wil ik graag het volgende proberen:
1. Turn on the privacy permissions of the device:
Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
2. Kill the APP process and log in again."
Let op: we zijn nog niet helemaal overtuigd dat dit het probleem 100% oplost. Daarom hoor ik graag wat jullie ervaringen zijn na het aanpassen van deze instelling.
Oeps! Deze aanpassing heeft Brian al eerder gecommuniceerd en bleek niet de oplossing. Mijn fout, excuus voor deze dubbele post.
Update: Ik heb iedereen die zich gemeld heeft in dit topic aangemeld voor een snelle oplossing. Zodra ik meer informatie heb wanneer deze doorgevoerd wordt, laat ik het weten.
@TimH8 @RicoW @Jevadebo
Van jullie heb ik geen gegevens. Als jullie meegenomen willen worden, willen jullie dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) sturen? Dan voeg ik jullie toe!
Herstel: Deze update zal algemeen beschikbaar komen.
@Sander zo te zien lost de update het probleem op. Heb in ieder geval tot nu toe niet opnieuw hoeven inloggen
Afgelopen nacht is 1.3.5 geïnstalleerd. Bij deze update gaat het om oplossingen voor de beruchte foutmeldingen.
Bij mij werkte de workaround met de trackinginstellingen, maar die heb ik nu weer teruggezet in de verwachting dat die noodgreep niet meer nodig is. Goed nieuws: je kunt die optie in de systeeminstellingen inderdaad weer uitzetten. Mooi!
Fijn dat er eindelijk een oplossing is.
ik heb de beta versie een dag of twee geleden geinstalleerd en die werkt gelukkig ook goed!
Update gisteravond geinstalleerd. Gelukkig, hetwerkt, rust teruggekeerd.
Update 1.3.5 lijkt het probleem inderdaad te verhelpen. Top! Komende dagen verder kijken of t goed blijft werken, zal dan ook over een paar dagen een definitieve update plaatsen.
Geweldig! App versie 1.3.5 heeft bij mij ook alle problemen opgelost. Ik kan weer met alle AppleTV’s kijken.
Heel erg blij mij, dank jullie wel.
Yes! Dank jullie wel voor de terugkoppeling! Heel blij mee dat het nu is opgelost en iedereen weer als vanouds kan genieten van TV Anywhere op Apple TV. Community bedankt!
Werkt sinds de update als een zonnetje. Helemaal top. Geen klachten meer gehad.
Is het beeldkwaliteit op de Apple TV gelijk aan de TV box?
Hoi @sjorscremers, de streamkwaliteit die we kunnen leveren op de TV Anywhere stream ligt op 1080i/60 hz. Omdat dit niet op alle TV’s even goed verloopt, kun je de kwaliteit echter handmatig instellen op de volgende manier:
Streamingkwaliteit instellen
- Open een willekeurige zender;
- Klik op het trackpad van de afstandsbediening van Apple TV;
- Het opties menu verschijnt > kies 'Kwaliteit'
- Stel de gewenste (evt. lagere) kwaliteit in;
- Klik twee op de 'menu'-knop van de afstandsbediening van Apple TV.