Beantwoord

Uitrolplan 1Gb/s

  • 11 May 2020
  • 7 reacties
  • 287 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Is er een uitrolplan voor de 1Gb/s glasvezel? Ik heb nu 100/100 en klaag zeker niet, maar ik zou wel willen weten wanneer 1Gb/s breder uitgerold wordt (met name Hoogeveen).

 

 

icon

Beste antwoord door eddyh 17 December 2020, 10:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik wacht ongeduldig met je mee. Al vrees ik dat het nieuwe beleid van NetwerkNL wel eens roet in het eten kan gooien. Die laten meer eigen POP apparatuur op hun netwerk toe. :(

Sinds de overname van Vodafone thuis is er geloof ik in geen enkele PoP iets aan apparatuur geplaatst. En er zijn nog zat plekken waar het wel zou kunnen, dus dat heeft weinig met KPN NetwerkNL te maken. 

Reputatie 7
Badge +4

goede vraag, ik weet niet eens of Vodafone wel odf locaties heeft toegevoegd. die hebben het volgens mij ook zo gekocht van glasoperator.

 

Wat ik heb begrepen is dat ze er wel naar kijken. (al kijken ze wel veel bij T Mobile)

Reputatie 7
Badge +4

Sinds de overname van Vodafone thuis is er geloof ik in geen enkele PoP iets aan apparatuur geplaatst. En er zijn nog zat plekken waar het wel zou kunnen, dus dat heeft weinig met KPN NetwerkNL te maken. 

Niet helemaal. De voorwaarden voor het mogen plaatsen van een POP zijn veranderd, waardoor het technisch mogelijk kan zijn, maar het niet zozeer mag. 

Hier nu beschikbaar!! Ik ga overstappen, moet dan wel van de KPN glasvezel over naar de T-Mobile glasvezel, maar prima! 

Tip: doe postcodecheck, als het beschikbaar is maar niet via je my-tmobile te wijzigen zit je waarschijnlijk op de KPN glas, dan moet je de klantenservice even bellen.

Reputatie 7

Dan wil ik je hierbij verwelkomen @eddyh ! 🙌 Superleuk dat je voor ons gekozen hebt! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan zit de Community voor je klaar!

Dan wil ik je hierbij verwelkomen @eddyh ! 🙌 Superleuk dat je voor ons gekozen hebt! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan zit de Community voor je klaar!

Thx,

ik ben al klant van T-Mobile, ook glasvezel maar ik zit op de fiber van KPN aangesloten en wordt overgezet naar de eigen fiber van T-Mobile. 

Reageer