Dat kan ik mij voorstellen. Het was in de tijd van Vodafone Thuis dat zij flink wilden investeren in een eigen infrastructuur/ODF. Dit stopte op het moment dat Vodafone Thuis in de etalage kwam te staan. Na de overname door T-Mobile was de focus meer op de integratie van het Thuis product. Ook dat heeft geen goede invloed op de uitrol van ODF. Nu lijkt met de agressieve houding van T-Mobile het tij weer te keren en de ODF/eigen netwerk uitrol weer flink opgepakt te zijn.
Het is altijd zo geweest dat ze daarbij in eerste instantie kijken naar nieuwe uitrol van glas. Daarnaast waar potentie zit. Daarna pas andere gebieden. Dit kan betekenen dat er verschillen ontstaan tussen gemeenten, maar zelfs binnen gemeenten. Daar waar een nieuwe wijk over gaat op glas is dan interessanter dan een wijk die al sinds tijden glas heeft. Bij die laatste is beperkt verloop.
Just my two cents.
Informatie over dit onderwerp zou fijn zijn, maar zou ik niet te snel verwachten. Het standpunt is altijd geweest om te kijken via de wizard op de site. Een ander inzicht is gevraagd, maar niet te verwachten.
Voor jouw verlengaanbod zou ik ook zeker wachten. Daar waar ODF niet mogelijk is, willen ze ook via WBA hogere snelheden. Een conflict over tarieven zorgt ervoor dat dit voor nu nog niet haalbaar is. Hoop voor mij persoonlijk ook dat dit er snel komt. Stap ik zo over naar uit en thuis. ;)