Goedenavond hoe kan ik een nieuwe tv kastje aanvragen? Deze valt steeds uit. Is met opname functie
mvg Bert
Goedenavond hoe kan ik een nieuwe tv kastje aanvragen? Deze valt steeds uit. Is met opname functie
mvg Bert
Hi
Goedenavond, bedankt voor de reactie. hij valt gewoon helemaal uit en start dan weer opnieuw op. En dat gebeurt soms meerdere keren op een avond. Heb al een andere adapter geprobeerd maar dit helpt niet.
Hoi
Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Goedenavond. We zijn weer even verder maar nog steeds geen resultaat. Kastjes staat nu aan maar krijg alleen maar zwart beeld valt nog steeds uit en start opnieuw op. Ik kan geen avond normaal tv kijken. Graag zie ik het kastje omgeruild worden voor een andere! Deze hebben we al ruim 5 jaar en ging altijd. Het verwisselen van stekkers en resetten ben ik nu wel een beetje klaar mee!
mvg Bert de Bode
Hoi
Goedemiddag de tv box is gewoon aangesloten
Dus wat nu??? Kan anders mijn abonnement net zo goed opzeggen
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.