Beantwoord

TV kastje valt uit

  • 3 October 2020
  • 9 reacties
  • 581 Bekeken

Goedenavond hoe kan ik een nieuwe tv kastje aanvragen?  Deze valt steeds uit. Is met opname functie 

 

mvg Bert

icon

Beste antwoord door Brian 2 November 2020, 19:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hi @bert_1988, daar help ik je graag mee! Wat bedoel je precies met dat de TV Box uitvalt? Zie je een foutmelding in beeld verschijnen? Reageert hij helemaal niet meer op bijvoorbeeld de afstandsbediening? Of heeft hij bijvoorbeeldhelemaal geen stroom meer? Ik hoor het graag!

Goedenavond, bedankt voor de reactie. hij valt gewoon helemaal uit en start dan weer opnieuw op. En dat gebeurt soms meerdere keren op een avond. Heb al een andere adapter geprobeerd maar dit helpt niet. 

Reputatie 6

Hoi @bert_1988

Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Goedenavond. We zijn weer even verder maar nog steeds geen resultaat. Kastjes staat nu aan maar krijg alleen maar zwart beeld valt nog steeds uit en start opnieuw op. Ik kan geen avond normaal tv kijken. Graag zie ik het kastje omgeruild worden voor een andere! Deze hebben we al ruim 5 jaar en ging altijd. Het verwisselen van stekkers en resetten ben ik nu wel een beetje klaar mee! 
 

mvg Bert de Bode

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bert_1988, graag kijk ik meteen hoe ik je het beste kan helpen en of een vervangende box inderdaad de beste optie is. Klopt het dat de box momenteel niet aangesloten is? Zo ja, zou je deze alsjeblieft willen aansluiten? Dan kan ik de TV Box uitlezen en nagaan waar de oorzaak ligt. Alvast bedankt voor je medewerking!

Goedemiddag de tv box is gewoon aangesloten

Dus wat nu???  Kan anders mijn abonnement net  zo goed opzeggen

@bert_1988 Even geduld hebben totdat @Jason of @Ginny of @Brian weer online zijn en kunnen reageren, blijft een forum wat zijn tijd nodig heeft om met een reactie te komen.

Reputatie 7

Hi @bert_1988 Ik stuur graag een monteur langs die de TV Box na kan kijken en deze eventueel kan vervangen mocht hij defect zijn. Je ontvangt bericht om direct een afspraak in te plannen!

Reageer