Skip to main content

Ik heb al bijna 4 weken geleden in een ander bericht een TV box gevraagd,Sindsdien niks meer gehoord en kan ik ook mijn bericht niet meer vinden.Dus wanneer komt dat ding nou eens mijn kant op??Zit al langer dan 4 weken zonder TV!!

Joop Roos

*Moderator edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

Entone Amulet 515 b

Vodafone

Hoi @Joop Roos, heel goed dat je aan de bel trekt, dit is inderdaad niet hoe het hoort te lopen! Ik zie dat de bestelling van je pakket is vastgelopen omdat er bijna een jaar geleden een modemwissel is aangevraagd maar er nooit een afspraak is geweest met de monteur. Ik ga hier direct melding van maken bij de technische dienst zodat ze jouw dossier weer op orde kunnen stellen en de Mediabox jouw kant op kan komen.

Je hoort snel meer van ons, ik zorg ervoor dat we hier achteraan gaan voor je!

En wat is snel?Twee weken later?U moet natuurlijk begrijpen dat ik niet zo enthousiast ben na al dit.

Hoi @Joop Roos, volstrekt logisch dat je veel eerder de Mediabox had gewild, ik probeer er ook haast achter te zetten om te zorgen dat de bestelling van de Mediabox doorloopt. Ik verwacht dat we komende week het kunnen oplossen en zodra er voortgang is geboekt stellen we je per e-mail op de hoogte. We gaan dit voor je rechtzetten!

Reageer