Beste T-mobile,
Ons internet thuis is sporadisch aan het haperen en wij hebben thuis onvoldoende bandbreedte beschikbaar om goed thuis te kunnen werken. Wij hebben soms 4 actieve apparaten tegelijk waarbij er 2 aan het videobellen zijn, 1 streamen en nog 1 aan het gamen is. Op zulke momenten hapert de verbinding voor allen en/of valt deze uit en moeten wij op onze hotspots werken om normaal te kunnen videobellen voor ons werk.
Ook als we niet met zoveel apparaten tegelijk werken hebben wij problemen dat de internet verbinding wegvalt, dit is allemaal sporadisch maar wel heel erg vervelend en dit ben ik niet gewend van t-mobile
Ik ben mobiel al 8 jaar en via Tmobile thuis nu bijna 2 jaar klant, waarvan het laatste half jaar op een nieuw adres waarbij de inkomende verbinding niet goed functioneert. Nu zou ik om deze reden een contract willen aangaan met een andere aanbieder welke meer bandbreedte over een ander netwerk kan aanbieden bij mij thuis (1 Gbit/s). Enkel begrijp ik dat bij een verhuizing er een nieuw contract van een jaar aangegaan wordt waardoor dit niet kan. Als jullie een stabielere of betere snelheid konden aanbieden dan was ik graag klant gebleven maar dit kan niet en ook zijn er hier geen toekomstige plannen voor.
Jullie zouden mij enorm helpen door of een stabiele verbinding aan te bieden of mij de mogelijkheid te geven het contract te ontbinden zodat wij weer normaal internet hebben thuis.
Met vriendelijke groet,
Alex Peters