Skip to main content

Hallo, 

Sinds 2 dagen geleden heb ik zeer slecht internet via kabel en wifi. Ik heb echt alles opnieuw gedaan maar het probleem blijft. 

Ik las in een eerdere post van Nils precies de problemen die ik ook ervaar en vele anderen klanten van Odido. 

Helaas las ik dit pas na veel onderzoek anders had het me een hoop tijd en werk bespaard.

Ik heb een smarthome en ben dus afhankelijk van wifi, en hoop dat dit snel wordt opgelost met evt een update van ONT.

Graag wat meer duidelijkheid waarom er zoveel mensen dit probleem hebben en wat eraan gedaan wordt.

Ik ben pas sinds kort klant van Odido en hoop niet dat deze problemen nog lang en vaak gaan voorkomen.

Ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk oplossen want kan echt niet zonder traag of niet werkend internet/wifi.

Alvast bedankt

.mvg

Patrick

 

 

Heb je een ONT van het merk genexis en doel je op dit probleem? 

 

Als dat het is kan een moderator vast wat voor je in gang zetten. Als je een ander merk ONT hebt denk ik dat er wat meer info nodig is. 


Reageer