Skip to main content

Hallo,

 

Sinds een paar dagen is het internet ontzettend traag. Download snelheid (wifi) van rond de 2,5 mb/ps.

 

Alle mogelijke oplossingen zoals het resetten van de modem, terugzetten naar fabriekinstellingen etc. heb ik al gedaan en hebben niet geresulteerd in een verbetering van de snelheid. Duidelijk is er iets mis met onze verbinding. 

 

Op een ander forum binnen de community las ik al dat een andere klant een vergelijkbaar probleem had: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/internet-download-speed-around-2-5-mbps-323693

 

Hallo @alex.dubois 

En net zoals in dat topic is de bekabelde snelheid ook prima als je een laptop bekabeld op de modem aansluit en je snelheid test via de Ookla speedtest app?

Gaat het om een vdsl of glasvezel connectie? In geval van glasvezel kan je de mediaconverter eens even stroomloos laten. Indien vdsl is de modem aangesloten op het ISRA in de meterkast of op een aansluitpunt in de woonkamer bijvoorbeeld?

Heb je nieuwe netwerk apparatuur toegevoegd aan je netwerk zoals routers switches versterkers of heb je deze al en kan je eens enkel met de T-mobile modem testen met eventueel ander apparatuur los gekoppeld?


Reageer