- Sinds kort over van 100 mbit glasvezel ook bij t-mobile naar 1000 mbit.
- Eerste paar weken verliep alles goed heerlijk snel internet maar, dan elke keer viel het internet uit upload snelheid van 2 mbit en download kwam niet hoger dan 200. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, resets geprobeerd, maar niets werkt. Op een gegeven moment zij de medewerker dat de media converter stuk zou zijn en er een monteur langs komt. 3 dagen later geen link hiervoor gekregen dus maar weer gebeld. Wat bleek, verkeerde diagnose het probleem ligt aan de kant van t-mobile andere afdeling gaat het op afstand oplossen voor woensdag krijg je een mail. Nou vrijdag en nog niks dus weer gebeld. Wat blijkt de smoesjesfabriek heeft een nieuwe smoes ontworpen, verkeerde diagnose media converter heb ik laten valen dat is het probleem…. maar er komt een monteur binnen 2 dagen krijg je een link… 3 dagen later nog geen link ondertussen ben ik op vakantie en heb ik mijn moeder laten bellen… wat zal het zijn verkeerde diagnose geen kapotte media converter maar een probleem aan de kant van t-mobile… geloof jij het of geloof ik het. ondertussen heb ik zelf ook vanuit mijn vakantiebestemming gebeld met de daarbij komende belkosten. Ik ben er echt helemaal klaar mee. en ben opzoek naar een oplossing.
Eerste 2 screens zijn draadloos de rest allemaal bedraad. Heb voor de grap op mijn andere laptop net even draadloos gedaan en daar krijg ik soortgelijke output. Dus maakt niet zoveel uit
Hi
Thanks voor de verduidelijking en heldere uitkomsten. Om het ook voor de technische dienst helemaal duidelijk te hebben, wil ik je vragen om nogmaals een bekabelde ping uit te voeren waarop aangetoond is dat deze bekabeld is uitgevoerd. Dan kunnen wij dit doorzetten. Alvast heel erg bedankt.
Hi
Thanks voor de verduidelijking en heldere uitkomsten. Om het ook voor de technische dienst helemaal duidelijk te hebben, wil ik je vragen om nogmaals een bekabelde ping uit te voeren waarop aangetoond is dat deze bekabeld is uitgevoerd. Dan kunnen wij dit doorzetten. Alvast heel erg bedankt.
Zal ik doen. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje te vergezocht. Zelfs met Wi-Fi mag je niet dit soort time hebben. En bedenken dat ik al weken weer last ervan heb + het verhaal vooraf. Maar, ik zal even opnieuw eentje maken met bewijs dat het met kabel is.
Je kan ook nog een een mtr laten lopen dan kan je zien welke hop eventueel problemen geeft.
Tip; niet allemaal tegelijk anders wordt de DOS bescherming in de Zyxel wakker en is de test nutteloos ;)
screen 2
Los hiervan wil ik je wel bedanken voor het meedenken en je snelle reactietijd.
Binnen hoeveel dagen kan ik iets verwachten?
Uiteraard heel graag gedaan en geen dank. Jij bedankt voor alle medewerking!
Je kunt binnen een halfuur een afspraaktool verwachten per sms en e-mail, zo kun je meteen wat inplannen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.