- Sinds kort over van 100 mbit glasvezel ook bij t-mobile naar 1000 mbit.
- Eerste paar weken verliep alles goed heerlijk snel internet maar, dan elke keer viel het internet uit upload snelheid van 2 mbit en download kwam niet hoger dan 200. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, resets geprobeerd, maar niets werkt. Op een gegeven moment zij de medewerker dat de media converter stuk zou zijn en er een monteur langs komt. 3 dagen later geen link hiervoor gekregen dus maar weer gebeld. Wat bleek, verkeerde diagnose het probleem ligt aan de kant van t-mobile andere afdeling gaat het op afstand oplossen voor woensdag krijg je een mail. Nou vrijdag en nog niks dus weer gebeld. Wat blijkt de smoesjesfabriek heeft een nieuwe smoes ontworpen, verkeerde diagnose media converter heb ik laten valen dat is het probleem…. maar er komt een monteur binnen 2 dagen krijg je een link… 3 dagen later nog geen link ondertussen ben ik op vakantie en heb ik mijn moeder laten bellen… wat zal het zijn verkeerde diagnose geen kapotte media converter maar een probleem aan de kant van t-mobile… geloof jij het of geloof ik het. ondertussen heb ik zelf ook vanuit mijn vakantiebestemming gebeld met de daarbij komende belkosten. Ik ben er echt helemaal klaar mee. en ben opzoek naar een oplossing.
Hallo
Zou je thuis eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter op 1 foto kunnen opvragen en hier plaatsen?
Hallo
Zou je thuis eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter op 1 foto kunnen opvragen en hier plaatsen?
Thanks voor je snelle reactie. Hierbij de foto. Waarvoor heb je deze nodig eigenlijk?
Hierbij ook wat metingen van laatst over de wifi.
Soort gelijke problemen,
De gele patchkabel tussen het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter is de juiste.
Helpt het even stroomloos halen van de Huawei mediaconverter?
De download lijkt wel in orde.
De gele patchkabel tussen het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter is de juiste.
Helpt het even stroomloos halen van de Huawei mediaconverter? Misschien kan je ook eens de andere aangesloten apparaten op de Zyxel even loskoppelen en direct aangesloten op de Zyxel de snelheid meten en ook kijken of hij dan stabiel is?
Helaas dat ook meerdere malen geprobeerd. Maar, verandert niets.
Hoi
Eventjes vooruitlopend op de zaken: ik zie een ingeplande afspraak staan voor afgelopen maandag, maar die hangt nog op de geplande status en ik zie verder geen rapportage erbij staan. Ik ga er graag achteraan voor je en zal deze uit het systeem halen, zodat jij vanmiddag nog een nieuwe afspraak kunt inplannen via 088-2000 151.
UPDATE: Guidion heeft de afspraak voor 23 februari ingepland; tussen 12:00 en 14:00 komt de monteur op bezoek om jouw snelheid weer te herstellen.
Hey
Dar wilt niet betekenen dat ik ondertussen wel echt klaar ben met de service van T-Mobile. Maar, we wachten het af... Wordt vervolgd.
En de converter is nooit gevallen, dat ding heeft geen enkele vorm van schade. Maar, volgens de medewerker aan de telefoon was dat de conclusie... En daarna niet meer want toen was het probleem wat anders... En daarna lag het wel aan de converter... Snap jij het nog :)
Kun je met de huidige, verlaagde snelheid overweg? Anders bied ik je graag een alternatief aan in de vorm van een Unlimited Internet voucher.
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!
Nogmaals bedankt voor je aanbod en snelle reactie. Gelukkig ben ik op vakantie(buitenland) en heb er op dit moment niet veel problemen mee. Thuisfront zit nu half op 4g en voor de helft op wifi. Helaas hebben zij KPN. Maar nogmaals dank voor je aanbod. Wat je wellicht wel voor mij kan betekenen zijn de 50 euro belkosten die heb gemaakt omdat het thuisfront er niet meer uitkwam en ik genoodzaakt was om vanuit het buitenland te bellen naar de klantenservice van T-Mobile.
Tevens wil ik vermelden dat ik na weken bellen met de klantenservice niets ben opgeschoten.
Na een post op deze community(kracht van het İnternet) is er binnen 24 uur een afspraak gemaakt voor een monteur en is de modem ondertussen vervangen. Gelukkig heb ik weer een normale upload snelheid en lijkt het te werken. Helaas is het alsnog wel een feit dat de modem van T-Mobile redelijk budget is en ik met een eigen router vanzelfsprekend hogere snelheden haal.
Goedemorgen
Ik ga meteen een duik nemen in de belkosten die je gemaakt hebt en zal de buitenlandkosten die naar ons telefoonnummer gemaakt zijn zeer zeker vergoeden voor je.
Fijn dat de modemwissel geholpen heeft, maar teleurstellend dat er geen vervolgactie kon worden gemaakt vanuit ons. Ik betreur het echt dat dit twaalf dagen onbeantwoord heeft gestaan en jij onterecht in het ongewisse bent gebleven. Nogmaals: dat is nooit de intentie geweest en komt door een onzichtbare fout - we verbeteren continu de service op de Community; ik zal een onderzoek hiernaar starten en zal erachter proberen te komen waardoor dit gebeurd is en het meteen aanpakken.
Maar, ik heb nu ongeveer 2 weken na de modem wissel weer onwijs veel last van wegvallende netwerkverbinding. Ik heb langdurige pings uitgevoerd en daar zie je het ook in terugkomen. Ben er ondertussen wel oprecht klaar mee. Kan er vanuit T-Mobile kant even goed gekeken worden na de infrastructuur vanuit jullie kan?
Voor WiFi zijn dat wel mooie snelheden, wat haal je bekabeld rechtstreeks aan de modem met de Ookla speedtest app?
Goedemorgen
Indien het om wifi gaat: dit zijn uitstekende snelheden voor het draadloze netwerk en daar valt op zich weinig op aan te merken.
Zou je een tracert uit kunnen voeren wanneer je pc/laptop bekabeld aangesloten is? Ik wil eventjes vergelijken hoe de directe netwerkverbinding in de routing eruitziet en die naast de draadloze variant leggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.