Skip to main content

Al geruimen tijd heb ik last van traag internet in de avond uren. Eigenlijk zodra half Nederland thuis komt gaat de internet snelheid naar beneden of met regelmaat uit. Zoals ik al vele berichten heb gelezen ben ik niet de enige hierin. Ik heb zojuist jullie een mail gestuurd met hierin alle printscreens zoals gevraagd vanuit jullie handleiding. https://assets.odido.nl/x/6470cde47c/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf

Graag maak ik ook gebruik van deze community in de hoop sneller een reactie te krijgen en nog beter een oplossing. 

Al geruimen tijd heb ik last van traag internet in de avond uren. Eigenlijk zodra half Nederland thuis komt gaat de internet snelheid naar beneden of met regelmaat uit. Zoals ik al vele berichten heb gelezen ben ik niet de enige hierin. Ik heb zojuist jullie een mail gestuurd met hierin alle printscreens zoals gevraagd vanuit jullie handleiding. https://assets.odido.nl/x/6470cde47c/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf

Graag maak ik ook gebruik van deze community in de hoop sneller een reactie te krijgen en nog beter een oplossing. 

@Tommie van Odido

 

Dit is precies wat mijn probleem beschrijft en waarin ik geen oplossing zie. Hebben jullie overall al een oplossing of ga ik ook die hoepel in?

 


Hi @Woutertje41, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart en de speedtesten al gedaan hebt. Echter wil ik je vragen om de screenshots hier met mij te delen. Ook wil ik je graag vragen om de volgende pingtesten uit te voeren. Dan zal ik een onderzoek voor je starten. Alvast bedankt.

 

Pingtest

  • Open CMD en typ de volgende commands: Ping -n 100 1.1.1.1 & Ping -n 100 8.8.8.8

 Graag een screenshot sturen van de pingresults. 


  Hoi @Tommie van Odido  ,

 

Bedankt voor het reageren. Hierbij mijn printscreens zoals gevraagd vanuit het document van gisteren

 

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/790dac43-cac6-4ac2-a003-137c275307d3.pngDit de eerste keer

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/f40bde51-ea71-4db3-963c-cf9a8a3fd628.pngDit bij de tweede test

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/7cd9851f-0021-494e-9308-41412fbf81e3.pngNetwerk overzicht

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/84c9e2ce-0186-4e56-8f7a-8367cfef5f88.pngping test met 50x

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/b329af88-e8b8-4f7d-a5cd-635b2e0b2d43.pngnog een keer een ping test gedaan met 50x

 

Onderstaande zijn van vanavond en het is helaas weer heel traag. Het uploaden van deze printscreens ging zelfs 2x mis.

 

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/8e38174a-5db0-43bd-8c96-7867c4481f37.png

https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/c11087da-f446-4899-8ecf-8ae9fed883a0.png

 

 

 


Hi @Woutertje41, superbedankt voor de screenshots!

Ik wil eerst Guidion laten langskomen omdat de zend- en ontvangstverzwakkingen niet binnen de norm vallen. Geef duidelijk aan dat er ook problemen zijn met hoge ping aan de monteur. Hopelijk kan hij iets detecteren. Wil je mij alsjeblieft een terugkoppeling geven als de monteur geweest is? Alvast bedankt.


Reageer