Sinds vanavond is mijn 1000Mbit verbinding , download snelheid komt niet boven de 100 en upload is niet eens noemenswaardig. Latency zit constant tussen de 600 en 700ms.
is er een storing bekend? Servicedesk is nu ook al 40 min in de wacht
Sinds vanavond is mijn 1000Mbit verbinding , download snelheid komt niet boven de 100 en upload is niet eens noemenswaardig. Latency zit constant tussen de 600 en 700ms.
is er een storing bekend? Servicedesk is nu ook al 40 min in de wacht
In Rotterdam ook sinds 2000. Volgens ododi geen storing. Storingswebsite denkt van wel... heb zakenlijk internet, maar die neemt niets over. En inmiddels net zo lang aan het bellen. Nog steeds in de wacht.
Hallo
Herstarten van de mediaconverter helpt niet? Vervang voor de zekerheid ook eens de kabel tussen mediaconverter en router
Ik had alles herstart en het gebeurde ook spontaan. Nu is alles weer in orde up en down zit rond 933 en 4ms latency. Ik heb sinds kort ook zakelijk en hiervoor had ik particulier en nooit problemen. Ik heb een uur in de wacht gestaan en toen opgegeven.
Latency is alweer opgelopen tot boven de 80ms. Niet echt werkbaar voor wat ik het nodig voor heb. Snelheden zijn nog acceptabel 800+ down en 600+ up. Maar het fluctueert wel heel veel op het moment
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.