Skip to main content

traag internet hele hoge latency in Utrecht

  • 4 July 2024
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Sinds vanavond is mijn 1000Mbit verbinding , download snelheid komt niet boven de 100 en upload is niet eens noemenswaardig. Latency zit constant tussen de 600 en 700ms. 
 

is er een storing bekend? Servicedesk is nu ook al 40 min in de wacht

5 reacties

In Rotterdam ook sinds 2000. Volgens ododi geen storing. Storingswebsite denkt van wel... heb zakenlijk internet, maar die neemt niets over. En inmiddels net zo lang aan het bellen. Nog steeds in de wacht.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MazzieNL 

Herstarten van de mediaconverter helpt niet? Vervang voor de zekerheid ook eens de kabel tussen mediaconverter en router 

Ik had alles herstart en het gebeurde ook spontaan. Nu is alles weer in orde up en down zit rond 933 en 4ms latency. Ik heb sinds kort ook zakelijk en hiervoor had ik particulier en nooit problemen. Ik heb een uur in de wacht gestaan en toen opgegeven.

Latency is alweer opgelopen tot boven de 80ms. Niet echt werkbaar voor wat ik het nodig voor heb. Snelheden zijn nog acceptabel 800+ down en 600+ up. Maar het fluctueert wel heel veel op het moment

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MazzieNL, goed dat je het meldt! Zou je dit de komende dagen in de gaten willen houden en willen opschrijven wanneer dit steeds gebeurt?- Dan kunnen we eventueel een patroon herkennen. Ik wilde ook je abonnement opzoeken, maar ik kon alleen een inactief abonnement vinden dat gekoppeld is aan jouw community profiel. Dit abonnement was opgezegd per 6-6. Zou je anders je nieuwe klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dit ziet eruit als ABC12345. Dan kunnen we ook met je meekijken in de vebrinding! 

Reageer