Misschien word op deze manier mijn probleem bij T-mobile wel serieus genomen.
Ik kwam er laatst achter dat mijn internet af en toe weg viel, dus heb ik daar een melding van gemaakt. nadat verschillende telefonisten tevergeefs hebben geprobeerd om het op afstand op te lossen werd er eindelijk een monteur belooft.
Er zou binnen vijf werkdagen een monteur langskomen, dit is uiteindelijk twee week wachten geworden omdat de monteur van hun partner (in crime) Gidion simpelweg steeds niet kwam opdagen.
Toen de monteur eindelijk zijn weg naar ons had gevonden, concludeerde hij dat de internetkabel (uit de muur) maar 5 mb/sec leverde in plaats van de 100 mv/sec waarvoor wij maandelijks betalen. De monteur zij dat T-mobile de kabel uit de muur huurt van KPN en omdat de verbinding zo traag was, de modem af en toe er mee uit zou scheiden. Er zou volgens hem opgelost kunnen worden door een monteur van KPN langs te laten komen en de internetsnelheid te laten opschroeven. Hij zei dat hij dit voor zou leggen bij T-mobile en dat wij goed onze telefoon in de gaten moesten houden voor een onbekend nummer (dat schijnbaar de monteur van KPN zou zijn).
Wij kregen een email van T-mobile waarin werd aangegeven dat een ticket was aangemaakt zodat de technische dienst van T-mobile dit zou oppakken.
Meerdere malen hebben wij contact opgenomen met T-mobile om te vragen wanneer met ons contact zou worden opgenomen om een afspraak in te plannen met de monteur van KPN. Telkens werd er aangegeven dat T-mobile het ticket had gecanceld omdat zij vonden, en ik citeer, “dat onze klacht het niet waard was om een monteur langs te sturen". Na nog eens twee weken wachten bleek ook dat ons laatste ticket weer gecanceld was. De telefonist zei dat de technische dienst op afstand een meting had verricht en dat ze maar even besloten dat wij het nog steeds niet waard waren om een monteur langs te sturen. Klantvriendelijkheid ten TOP!
Aangezien wij vonden dat we inmiddels lang genoeg gewacht hebben en ons steeds maar weer valse beloftes gemaakt werden, vroegen wij of we dit keer ook met een manager of leidinggevende konden spreken. Dit waren haar exacte woorden '’Managers en leidinggevenden bij T-mobile worden zeer goed afgeschermd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en al helemaal niet voor klanten'’. En daar mag je het maar mee doen…
k heb er momenteel weinig vertrouwen in dat mijn probleem ooit nog opgelost word…
Toch moet T-mobile wel complimenteren op hun satirische humor, namelijk op tv verkondigen '’T-mobile doorbreekt de snelheidslimieten” en je klanten vervolgens maanden lang zonder internet laten zitten.