Skip to main content

Misschien word op deze manier mijn probleem bij T-mobile wel serieus genomen.


Ik kwam er laatst achter dat mijn internet af en toe weg viel, dus heb ik daar een melding van gemaakt. nadat verschillende telefonisten tevergeefs hebben geprobeerd om het op afstand op te lossen werd er eindelijk een monteur belooft. 

Er zou binnen vijf werkdagen een monteur langskomen, dit is uiteindelijk twee week wachten geworden omdat de monteur van hun partner (in crime) Gidion simpelweg steeds niet kwam opdagen.

Toen de monteur eindelijk zijn weg naar ons had gevonden, concludeerde hij dat de internetkabel (uit de muur) maar 5 mb/sec leverde in plaats van de 100 mv/sec waarvoor wij maandelijks betalen. De monteur zij dat T-mobile de kabel uit de muur huurt van KPN en omdat de verbinding zo traag was, de modem af en toe er mee uit zou scheiden. Er zou volgens hem opgelost kunnen worden door een monteur van KPN langs te laten komen en de internetsnelheid te laten opschroeven. Hij zei dat hij dit voor zou leggen bij T-mobile en dat wij goed onze telefoon in de gaten moesten houden voor een onbekend nummer (dat schijnbaar de monteur van KPN zou zijn). 

Wij kregen een email van T-mobile waarin werd aangegeven dat een ticket was aangemaakt zodat de technische dienst van T-mobile dit zou oppakken.

Meerdere malen hebben wij contact opgenomen met T-mobile om te vragen wanneer met ons contact zou worden opgenomen om een afspraak in te plannen met de monteur van KPN. Telkens werd er aangegeven dat T-mobile het ticket had gecanceld omdat zij vonden, en ik citeer, “dat onze klacht het niet waard was om een monteur langs te sturen". Na nog eens twee weken wachten bleek ook dat ons laatste ticket weer gecanceld was. De telefonist zei dat de technische dienst op afstand een meting had verricht en dat ze maar even besloten dat wij het nog steeds niet waard waren om een monteur langs te sturen. Klantvriendelijkheid ten TOP!

Aangezien wij vonden dat we inmiddels lang genoeg gewacht hebben en ons steeds maar weer valse beloftes gemaakt werden, vroegen wij of we dit keer ook met een manager of leidinggevende konden spreken. Dit waren haar exacte woorden '’Managers en leidinggevenden bij T-mobile worden zeer goed afgeschermd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en al helemaal niet voor klanten'’. En daar mag je het maar mee doen… 

k heb er momenteel weinig vertrouwen in dat mijn probleem ooit nog opgelost word… 

Toch moet T-mobile wel complimenteren op hun satirische humor, namelijk op tv verkondigen '’T-mobile doorbreekt de snelheidslimieten” en je klanten vervolgens maanden lang zonder internet laten zitten.

 

Hallo @boris, ik heb jou een privébericht gestuurd. Helaas heb ik geen terugkoppeling gekregen maar ik ga er vanuit dat je het nummer hebt veranderd. 

 

Nu even iets anders. Het internet is op dit moment OK. Kan altijd beter maar we nemen dit eerst maar voor lief. Waar ik me echter nu wel over verbaas is dat ik een vervangende modem heb mogen ontvangen. Helemaal prima, het is er niet beter van geworden, maar toch tof dat jullie even meedenken. Dezelfde dag heb ik de oude modem netjes in de doos ingepakt die ik heb mogen ontvangen inclusief retournummer. Nu, 4 weken later, krijg ik mailtjes dat de doos nog steeds niet is ontvangen. Dit wordt dus ook nog eens een 75,- euro boete verhaal aangezien de track en trace nummer niet meer kan vinden. 

 

Zouden jullie dit even willen oppakken of het pakketje niet ergens ligt te creperen in een van jullie magazijnen….? 


Hoi @gippo, ik ben niet Boris, maar probeer wel minstens net zo goed mee te denken! Morgenochtend kan ik de systemen weer raadplegen en check ik meteen of de retourzending aangemeld is aan onze kant. 

Je hoort snel weer van me. Een mooie avond toegewenst!


Hoi @gippo, ik ben niet Boris, maar probeer wel minstens net zo goed mee te denken! Morgenochtend kan ik de systemen weer raadplegen en check ik meteen of de retourzending aangemeld is aan onze kant. 

Je hoort snel weer van me. Een mooie avond toegewenst!

Tof. We hebben nog geprobeerd bij Post NL en de primera maar die konden niks meer voor ons betekenen. Fijn dat je morgen wilt kieken. Zou een beetje zonde zijn om 75 euro lichter te worden hierdoor..

 

Fijne avond.


Goedemorgen @gippo, het modem is netjes retour gemeld aan onze kant, maar wel pas vrij recent. Het kan daarom zo zijn dat de waarschuwende mails en de retourmelding elkaar gekruist hebben, waardoor jij onterecht berichtgeving van een aanstaande boete ontvangt. Sorry voor de overlast!

Mocht er om wat voor reden dan ook toch ineens een bedrag worden aangekondigd op een komende factuur, stuur me dan gelijk een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit gelijk rechtgezet wordt.


Goedemorgen @gippo, het modem is netjes retour gemeld aan onze kant, maar wel pas vrij recent. Het kan daarom zo zijn dat de waarschuwende mails en de retourmelding elkaar gekruist hebben, waardoor jij onterecht berichtgeving van een aanstaande boete ontvangt. Sorry voor de overlast!

Mocht er om wat voor reden dan ook toch ineens een bedrag worden aangekondigd op een komende factuur, stuur me dan gelijk een privébericht, dan zorg ik ervoor dat dit gelijk rechtgezet wordt.

 Ok, thanks. Zal ik doen! 


Reageer