Ik heb in mijn abonnement 100 mb maar in de test kom ik niet hoger als 46 mb. Modem resetten helpt niet.
Hoe heb je dat gemeten?
De standaard is laptop verbonden met modem via internet kabel en gemeten met ookla
Hallo
Heb je een DSL of glasvezel abonnement?
Indien het om DSL gaat dan is het abonnement tot 100 Mbps maar de postcodecheck op de website geeft aan wat de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres.
Via WiFi 4G gemeten (netwerk snelheid 354 Mbps), glasvezel aansluiting.
Herstart de mediaconverter door de stroom er even af te halen en sluit daarna een laptop bekabeld aan op de router, doe een speedtest met de Ookla speedtest app.
Kan je het resultaat hier delen?
Hi
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.
De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf (t-mobile.nl)
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf (t-mobile.nl)
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.