Skip to main content

Hallo ben nieuw hier en heb vraag over glasvezel modem.

Heb sinds aantal weken 2 gig glasvezel maar wil mijn eigen tp link be 800 router gaan gebruiken ipv de Nokia ont en zyxel t56.

Heb een zaram sfp+ module moet die apart aangemeld worden en zoja bij wie of waar.

Hallo @Stylus 

Het serienummer van de Zaram sfp kan geregistreerd worden door een moderator hier, de Nokia zal dan niet meer werken.

Zorg dat de prive velden in je community profiel ingevuld zijn zodat je sneller geholpen kan worden.


Kun je mij vertellen wie de moderator is.


@Stylus 

De moderators hebben "van Odido" achter hun naam en een Odido logo. Er zal vanzelf een moderator hier reageren.


Top bedankt voor de info


Is er misschien een moderator die me kan helpen met het registreren van zaram sfp+ module.


@Stylus 

In het weekend zijn die moderators vaak minder actief.


Probeer het morgen nog eens. Bedankt voor het bericht en nog een fijne zondag.


Hallo nogmaals de vraag of er een moderator is die me kan helpen met het registreren van de zaram sfp+ module zodat ik mijn eigen router kan gebruiken.


Succes, ik heb hetzelfde probleem


Moderatoren hebben geen zin om assistentie te verlenen hier. Heb prive bericht gestuurd naar Tommie totaal geen reactie. Denk dat het tijd wordt om terug te gaan naar de oude provider. Daar werd ik wel geholpen.


Snap ik. Ik heb een afspraak morgen, kijken of het kan worden opgelost. Ben benieuwd.


Ik hoop het voor je. Hoor het wel.


Moderatoren hebben geen zin om assistentie te verlenen hier. Heb prive bericht gestuurd naar Tommie totaal geen reactie. Denk dat het tijd wordt om terug te gaan naar de oude provider. Daar werd ik wel geholpen.

Sorry voor mijn botte opmerking, maar je gaat wel weer heel erg ‘kort door de bocht’ om moderatoren hier af te branden @Stylus !

Op ongenode DM berichten zullen ze amper tot niet reageren, is net als jij ongenode gasten aan je deur krijgt … dan doe je ook niet open.

Maar de moderatoren hier, en ik ben al een tijdje actief hier binnen de community, proberen altijd een helpende hand te bieden bij problemen waar ze kunnen.

Om jou toch onder de aandacht te brengen bij de moderatoren, zal ik een aantal even meenemen in mijn verhaal zoals @Tommie van Odido of @Jason van Odido of @Demi van Odido 

En terug gaan naar je oude provider, er is niemand die je hier tegen zal houden .. helemaal jouw vrije keuze.


Bedankt voor het bericht 


iets met stroop, azijn en vliegen vangen? Deze basis zaken lijken we meer en meer uit het oog te verliezen.


Reageer