Skip to main content

Vanochtend vertelde de klantenservice van T-Mobile dat ik tot 18:00 moest wachten zodat KPN het internet kan activeren. Nu is het 18:00 geweest, blijkt via de telefoon dat hier verdeelde meningen tussen werknemers van T-Mobile over zijn betreft de tijd van deze deadline.

Tot hoe laat moet ik nog wachten voordat gezegd kan worden dat er iets is mis gegaan bij T-Mobile of KPN?

Hi @noellebut 

Normaal zou dit gewoon eerder dan 18:00 zijn.

T-mobile kan waarschijnlijk de lijn nog niet overnemen en dat gebeurt pas als ze een seintje krijgen of er kan iets anders mis zijn.

Neem anders even contact op met de klantenservice, de moderators kunnen ook met je meekijken maar die kunnen mogelijk wat later reageren.


Helaas kan niemand wat voor mij betekenen. Hoort dat zo bij T-Mobile?


Zeker niet. Toen het bij mij werd geactiveerd, was alles al werkend toen ik net wakker werd. Modem vervangen door die van de andere provider en klaar.


Hi @noellebut, het duurde even maar zo te zien is het KPN uiteindelijk toch gelukt, helemaal top! Welkom bij T-Mobile Thuis :slight_smile:


Reageer