Beantwoord
torrent downloads
Ik zie dat mijn downloadsnelheid in de kelder ligt met gemiddeld 10 kB/s . Zo duurt downloaden onacceptabel lang, hoe komt dat, wordt er geknepen bij het gebruik van bijv. uTorrent.
Beste antwoord door OhMECORe
Hi Pilovali,
Een speedtest is niet nodig want downloads van Steam games gingen met gemiddeld 32 Mb/s weliswaar ook niet super snel maar voor mij wel aanvaardbaar, plus dat de online tv ook permanent aanstaat. Zo heb ik de 125 GB van Gears of War 4 via de Windows store in 24 uur binnen gekregen, prima.
Er is hier wel degelijk sprake van knijpen want bij het opstarten van een torrentdownload zie ik aanvankeljk meer dan 2MB down maar na een halve minuut zakt dit in tot
Bekijk origineelEen speedtest is niet nodig want downloads van Steam games gingen met gemiddeld 32 Mb/s weliswaar ook niet super snel maar voor mij wel aanvaardbaar, plus dat de online tv ook permanent aanstaat. Zo heb ik de 125 GB van Gears of War 4 via de Windows store in 24 uur binnen gekregen, prima.
Er is hier wel degelijk sprake van knijpen want bij het opstarten van een torrentdownload zie ik aanvankeljk meer dan 2MB down maar na een halve minuut zakt dit in tot
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.