Mijn Toon Thermostaat maakt wel verbinding met het internet, maar er komt geen verbinding tot stand met het Service center.
Ala ik de beveiliging van het draadloos netwerk uitschakelt dan lukt het wel.
Ik heb een Zyxel VMG8825-T50 modem.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @rob81960
Lees in een ander forum dat het eventueel aanzetten van UPnP het probleem zou kunnen verhelpen.
Lees in een ander forum dat het eventueel aanzetten van UPnP het probleem zou kunnen verhelpen.
Die staat aan.
Op elke andere modem of router werkt alles normaal.
Ik heb geen idee waardoor het komt.
Op elke andere modem of router werkt alles normaal.
Ik heb geen idee waardoor het komt.
Ik heb hem aan de modem met een utp kabel verbonden dan krijgt hij wel verbinding met het Service center.
Ik vermoed dat het in de WPA2-PSK beveiliging zit.
Ik vermoed dat het in de WPA2-PSK beveiliging zit.
Hoi @rob81960 ,
Welkom bij de T-Mobile community, en welkom Thuis!
Natuurlijk gaan we als medeklanten proberen om je op weg te helpen.
Ik kwam zelf deze oplossing tegen.
Zou je dit even kunnen uitproberen en ons daarna informeren?
Ik wens je een prettige dag!
Welkom bij de T-Mobile community, en welkom Thuis!
Natuurlijk gaan we als medeklanten proberen om je op weg te helpen.
Ik kwam zelf deze oplossing tegen.
Zou je dit even kunnen uitproberen en ons daarna informeren?
Ik wens je een prettige dag!
De modem en de thermostaat heb ik al een factory reset gegeven heeft allemaal niet mogen baten.
De internet verbinding is het probleem niet.
Ik er maar even een Frtiz!box achter gezet en hem daarmee een wifi verbinding gemaakt.
De internet verbinding is het probleem niet.
Ik er maar even een Frtiz!box achter gezet en hem daarmee een wifi verbinding gemaakt.
Hoi @rob81960 ,
Bedankt voor je snelle terugkoppeling. Goed om te lezen dat het in ieder geval gelukt is door er een Fritz!box achter te zetten. Ik vermoed nog steeds dat e.e.a. te maken had met beveiligings-instellingen, zoals het ook beschreven staat in bovenstaande oplossing.
Bedankt voor je snelle terugkoppeling. Goed om te lezen dat het in ieder geval gelukt is door er een Fritz!box achter te zetten. Ik vermoed nog steeds dat e.e.a. te maken had met beveiligings-instellingen, zoals het ook beschreven staat in bovenstaande oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.