Er is momenteel, 26-11-21 vanaf pakweg 15:30, een probleem met glasvezel in Veghel.
Hier is er een melding over te vinden, wat Ik niet begrijp is waarom de comments aldaar uitgeschakeld zijn, wij kunnen namelijk aangeven wat er mogelijk aan de hand is.
Mijn SFP module zit in een Ubiquiti USW 8-150W, hij zit in poort negen en geeft aan dat er een RX Fault is.
Dat betekend dat er geen data binnenkomt, volgens mij omdat er namelijk helemaal geen signaal uitkomt.
Zou het liefst zien dat je in het topic hierboven gewoon commentaar kunt geven, iets voor de Mods?
Beste antwoord door Lisa
Hi @just_perry, super goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken! Excuses voor de late reactie, ik zie dat jouw topic per ongeluk tussen wal en schip is beland. Hele goede vraag van je waarom de reacties onder het onderstaande topic uitstaan.
Media is niet beschikbaar
We gebruiken dit topic echt als zendingstopic. Daarom staan er de stappen in om zelf een topic aan te maken wanneer iemand problemen ervaart. Dus helemaal top dat jij een apart topic hiervoor hebt aangemaakt. Ik heb jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik inderdaad de Rx fault in terug. Omdat dit in jouw eigen apparatuur zit, kan ik je hier jammer genoeg minder goed bij helpen. Omdat ik natuurlijk alsnog mijn uiterste best wil doen om met je mee te denken, wil ik je vragen om onze apparatuur weer aan te sluiten. Dan kunnen we checken of deze demping ook voorkomt bij onze apparatuur. Kan jij hiermee uit de voeten? Merci voor de moeite!
Hi @just_perry, super goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken! Excuses voor de late reactie, ik zie dat jouw topic per ongeluk tussen wal en schip is beland. Hele goede vraag van je waarom de reacties onder het onderstaande topic uitstaan.
Media is niet beschikbaar
We gebruiken dit topic echt als zendingstopic. Daarom staan er de stappen in om zelf een topic aan te maken wanneer iemand problemen ervaart. Dus helemaal top dat jij een apart topic hiervoor hebt aangemaakt. Ik heb jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik inderdaad de Rx fault in terug. Omdat dit in jouw eigen apparatuur zit, kan ik je hier jammer genoeg minder goed bij helpen. Omdat ik natuurlijk alsnog mijn uiterste best wil doen om met je mee te denken, wil ik je vragen om onze apparatuur weer aan te sluiten. Dan kunnen we checken of deze demping ook voorkomt bij onze apparatuur. Kan jij hiermee uit de voeten? Merci voor de moeite!
Als je een topic opent is het handig om zo nu en dan even te checken voor updates. Maar fijn dat het opgelost is. Zou je de oplossing kunnen delen? Dan kunnen anderen er wat van leren.
Als je een topic opent is het handig om zo nu en dan even te checken voor updates. Maar fijn dat het opgelost is. Zou je de oplossing kunnen delen? Dan kunnen anderen er wat van leren.
De verbindingsproblemen zijn opgelost, niet het probleem waar ik het over heb in mijn 1ste post hierboven.
Je bedoeld, met eigen apparatuur werkt het niet en met de Zyxell router wel?
Nee, het internet lag er toen uit, niet alleen voor mij maar voor iedereen op het glasvezelnetwerk in (een gedeelte van) Veghel.
Helaas heb ik geen screenshot genomen van de link in mijn eerste post hierboven, er werd toen duidelijke een melding gemaakt, mijn apparatuur had er nul mee te maken.
Thanks voor je bericht! Ik heb direct met je meegekeken en zie inderdaad dat de demping op de poorten hoger ligt dan normaal gesproken, maar dat dit vrijwel nihil is met 0,25 onder de ondergrens van -10, mochten deze waardes je veel zeggen. Ik verwacht niet dat daar problemen van komen, maar mocht het toch onverhoopt voor komen dat dat het geval is, laat het vooral weten. Dan pakken we het meteen voor je op!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.