Skip to main content

Ik heb reeds een maand geen internet, erg vervelend...

Zeker wanneer beiden 100% thuis werkt en je in moderne huishoudens zowel internet als wifi nodig hebt om je verwarming & verlichting te controleren, deurbel te laten werken, en Apple TV of Netflix te streamen.

Na bezoek van een reeks aan monteurs werd me telefonisch door de klantendienst verteld dat, indien dit probleem langer aanhoudt, ik een tijdelijke oplossing (denk 4G router) zou krijgen. Vandaag te horen gekregen dat ik hier geen recht op heb… Terwijl ik nog geen internet heb en de glasvezelkabel buitenhuis beschadigd blijkt te zijn (50+ meter van aansluitpunt). Lees: straat moet open en dit gaat nog enkele weken duren.

Waarom biedt Odido geen vervangende internetoplossing aan wanneer de klant langere tijd zonder internet zit? Wekelijkse vouchers zijn geen langdurige oplossing, en zorgen er natuurlijk niet voor dat mijn wifi het weer doet...

Welkom op onze community! @Jvdv92 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden!

Goed nieuws! 😀 Ik heb er wat moeite voor moeten doen, maar er komt een 4G modem jouw kant op. 

Ik heb gelukkig ook vernomen dat de netwerkbeheerder is aangestuurd om dit probleem voor goed op te lossen.

Laat je het mij weten als je nog  vragen hebt of ik ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer